vitaminer...

Kakemonsen

Flørter med forumet
Hei er det noen som tar vitamin tilskudd? selv tar jeg bare tran og folat...

Samme her. Omega 3 og folat [:)]

Tar folat, har kjøpt inn omega 3, men den står fortsatt i skapet uåpnet... må ta å sette den sammen med folaten så jeg husker å ta begge.

ORIGINAL: mettemor!

Samme her. Omega 3 og folat [:)]

Sign. tar hvertfall folaten, omegaen kommer mer an på hvordan jeg føler meg, for det er ikke akkurat digg å spy opp [8D]

Tar også bare folat, har prøvd omega3, mn den kommer bare rett op igjen... så de har jeg gitt opp!!

ORIGINAL: angelic1

Jeg tar den: kosttilskudd for gravide [:)]

Ditto her![:D]

kjøpte en gravidpakke fra lifeline, egentlig praktisk, men den ene pillen, blå som sådan/ blåbærestrakt ett eller annet, er jo til å spy av[:'(] men er flink til å ta de. Bruker dog nesten en dag for å få de i meg da jeg i utgangspunktet ikke er så glad i å spise piller[:D][:D]

bruker den gravid pakken fra lifeline jeg.

Folat, Omega 3, jern og Sanasol[:)]

Jeg bruker også den gravidpakken fra lifeline. Ser det er mange her som gjør det [;)]

jeg tar en pakke som heter "gravid" som man får på apoteket. Den innholder en tablett som innholder folat, B12, jern og masse annet. en tablett med blåbærvitaminer og to kapsler med omega3
det var min søster som anbefalte denne esken.

Jeg har tidligere brukt alt-i-ett fra vitaplex spesielle vitaminer for gravide og ammende!

men i dette svangerskapet finner jeg den ikke lenger, så vet ikke om de har kuttet den ut?!?

Så da tar jeg ikke vitaminer, kun folat... Klarer nemlig ingen av de gravid-vitaminene som selges på apotek og sånn, de smaker dritt! [&:]

1 multi vit, 2 trankapsler og 1 folat

He he var mange gode råd her [:D] har legen anbefal dere noe vit tilskudd?

ORIGINAL: hopeandfaith

kjøpte en gravidpakke fra lifeline, egentlig praktisk, men den ene pillen, blå som sådan/ blåbærestrakt ett eller annet, er jo til å spy av[:'(] men er flink til å ta de. Bruker dog nesten en dag for å få de i meg da jeg i utgangspunktet ikke er så glad i å spise piller[:D][:D]

signerer denne jeg[:'(]

ORIGINAL: Tutti80

bruker den gravid pakken fra lifeline jeg.

samme her :) det er jo da omega 3, folat og blåbær/vitamin [:)]

ORIGINAL: angelic1

Jeg tar den: kosttilskudd for gravide [:)]

Denne tar jeg også, men tenkte å begynne med tran tabelletter også [;)]

Jeg tar bare folat foreløpig. Orker ikke tanken på å kaste opp tran [:'(]

Back
Topp