Vitaminer/tilskudd?

Multivitamin som inneholder nok folsyre, jod og annet. Tar også omega 3.
 
Lifeline care gravid. Greit nå i starten da jeg er plaget med mye kvalme og ikke får i meg så mye og variert mat
 
Lifeline care gravid. Greit nå i starten da jeg er plaget med mye kvalme og ikke får i meg så mye og variert mat
Veldig enig - er akkurat det jeg også tenker, jeg får ikke i meg nok variert mat og næringsrik mat. Når jeg er kvalm går det i tørre kjeks og knekkebrød. Lite næring der..
 
Jeg tar folsyre, omega 3 og jod. Vet at jeg har lavt jern, men jeg tåler ikke orale jernpreparater....
 
Brukte først Lifeline care gravid, men dei lukta så enormt ekkelt at eg knapt klarte fullføra boksen! Skjønne ikkje at dei kan laga vitaminer til gravide som stinke sånn :wtf: så bytta til Nycoplus gravid, dei lukta ingenting:happy: dei første 2 svangerskapene tok eg berre folat. Nå har eg tatt disse både under prøving og heile svangerskapene og forskjellen er enorm. Å ha gode lager er gull :king
 
Brukte først Lifeline care gravid, men dei lukta så enormt ekkelt at eg knapt klarte fullføra boksen! Skjønne ikkje at dei kan laga vitaminer til gravide som stinke sånn :wtf: så bytta til Nycoplus gravid, dei lukta ingenting:happy: dei første 2 svangerskapene tok eg berre folat. Nå har eg tatt disse både under prøving og heile svangerskapene og forskjellen er enorm. Å ha gode lager er gull :king
Hehe morsomt, jeg kjenner ingen lukt av lifeline care :hilarious::hilarious:
 
Tar Nycoplus gravid.

Den inneholder 10 µg D-vitamin og jeg sliter med mangel, så tar 10 µg D3 i tillegg nå i vinterhalvåret.

Tar også litt ekstra jod ettersom jeg ikke spiser noe særlig hvit fisk og melk. Ønsker å følge WHOs anbefaling om daglig jodinntak på 250 µg, mens Nycoplus sine dessverre kun inneholder 175 µg.
 
Brukte først Lifeline care gravid, men dei lukta så enormt ekkelt at eg knapt klarte fullføra boksen! Skjønne ikkje at dei kan laga vitaminer til gravide som stinke sånn :wtf: så bytta til Nycoplus gravid, dei lukta ingenting:happy: dei første 2 svangerskapene tok eg berre folat. Nå har eg tatt disse både under prøving og heile svangerskapene og forskjellen er enorm. Å ha gode lager er gull :king
Heeelt enig, var superforskjell de merkene i mellom :eek::eek:
 

Vedlegg

  • 5410531C-1386-441E-803E-D97DB9E91D61.jpeg
    5410531C-1386-441E-803E-D97DB9E91D61.jpeg
    47,9 KB · Visninger: 14
  • 46BEE6BE-C64E-43DC-8F14-6D4A1FF354C8.jpeg
    46BEE6BE-C64E-43DC-8F14-6D4A1FF354C8.jpeg
    19 KB · Visninger: 14
Hvordan er kapslene, er det stor forskjeller på de to merkene?
Mener å huske at de var noe mindre enn Nycoplus kapslene. Kastet de med en gang, for de luktet så vondt :shy: Nycoplus er etter min mening mye bedre, hvis du er som meg, følsom på lukt og konsistens når det kommer til piller... :cool:
 
Tar metylfolat, jod og tran :)
 
Fant bilde av begge to, ser ikke så ulike ut. Men om det er forskjell på lukt :wacky:

Off, kjenne eg blir kvalm berre av å sjå bilde av dei :sour: va så gale at eg vurderte å senda mail til dei å spør ka i alle dagar dei tenkte med som laga vitaminer til gravide som stinka sånn:laughing021
 
Back
Topp