Vitaminer/tilskudd?

En tråd i 'Juni 2021' startet av litapi, 12 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Høstsol Betatt av forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene

Multivitamin som inneholder nok folsyre, jod og annet. Tar også omega 3.

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Askep0tt Blir kjent med forumet

Omega 3 og folat

3. Junimor21 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Gravidtilskudd fra Nycoplus

4. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

Lifeline care gravid. Greit nå i starten da jeg er plaget med mye kvalme og ikke får i meg så mye og variert mat

5. Nybegynner90 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Folat, omega 3 og multivitamin

6. litapi Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Veldig enig - er akkurat det jeg også tenker, jeg får ikke i meg nok variert mat og næringsrik mat. Når jeg er kvalm går det i tørre kjeks og knekkebrød. Lite næring der..

• Liker Liker x 1
  7. Steri_86 Flørter med forumet JuniJubel2021

Jeg tar folsyre, omega 3 og jod. Vet at jeg har lavt jern, men jeg tåler ikke orale jernpreparater....

8. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Brukte først Lifeline care gravid, men dei lukta så enormt ekkelt at eg knapt klarte fullføra boksen! Skjønne ikkje at dei kan laga vitaminer til gravide som stinke sånn :wtf: så bytta til Nycoplus gravid, dei lukta ingenting:happy: dei første 2 svangerskapene tok eg berre folat. Nå har eg tatt disse både under prøving og heile svangerskapene og forskjellen er enorm. Å ha gode lager er gull :king

• Hjertelig Hjertelig x 2
  9. Snutta92 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Hehe morsomt, jeg kjenner ingen lukt av lifeline care :hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  10. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Det er de blå tablettene som både lukter og smaker helt forferdelig :hungover: Må holde meg for nesa :D

• Enig Enig x 2
  11. Gingko Flørter med forumet JuniJubel2021

Tar Nycoplus gravid.

Den inneholder 10 µg D-vitamin og jeg sliter med mangel, så tar 10 µg D3 i tillegg nå i vinterhalvåret.

Tar også litt ekstra jod ettersom jeg ikke spiser noe særlig hvit fisk og melk. Ønsker å følge WHOs anbefaling om daglig jodinntak på 250 µg, mens Nycoplus sine dessverre kun inneholder 175 µg.

12. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Heeelt enig, var superforskjell de merkene i mellom :eek::eek:

13. Snutta92 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Hvordan er kapslene, er det stor forskjeller på de to merkene?

14. litapi Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Fant bilde av begge to, ser ikke så ulike ut. Men om det er forskjell på lukt :wacky:

Vedlagte filer:

15. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Mener å huske at de var noe mindre enn Nycoplus kapslene. Kastet de med en gang, for de luktet så vondt :shy: Nycoplus er etter min mening mye bedre, hvis du er som meg, følsom på lukt og konsistens når det kommer til piller... :cool:

16. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

De blå tablettene stinker :sour: Men holder meg for nesa og svelger unna så går det helt fint :)

17. Charlottel Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Folat og tran

18. Milla_mor Elsker forumet Vi som prøver :) JuniJubel2021 Julegavene 2019

Tar folat :)

19. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Tar metylfolat, jod og tran :)

20. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Off, kjenne eg blir kvalm berre av å sjå bilde av dei :sour: va så gale at eg vurderte å senda mail til dei å spør ka i alle dagar dei tenkte med som laga vitaminer til gravide som stinka sånn:laughing021

• Morsom Morsom x 2

Del denne siden