Tar du ekstra vitaminer eller tilskudd i tillegg til folat nå som du er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar folat nå. Har disse graviditets vitaminene. Men har halsbetennelse nå. Så får ikke til å svelge de svære tabelettene! Å vis jeg blir kvalm klarer jeg aldri å spise de sist gikk det i vitamin bjørner
Folat og D-vitaminer, pluss at jeg drikker et glass med 2 ss chiafrø om dagen
Sniker titt og ofte i sønnens vitaminbjørneboks selv, nam God bedring forresten!
Jeg syns det er veldig godt, blander det enten i juice eller et glass med zero saft lar det "trekke" i 20 min ca og drikker blir en litt gelé aktig konsistens på det og det ser ut som rumpetroll var veldig skeptisk i starten men fant ut at jeg syns det er godt og jeg liker konsistensen. Er masse gode næringsstoffer som er godt for alle men spesielt barn og gravide så anbefaler det på det sterkeste bare husk å drikk mye vann når man bruker det ellers kan man bli forstoppetFått anbefalt chiafrø av en kollega, men enda ikke testet det ut
Jeg syns det er veldig godt, blander det enten i juice eller et glass med zero saft lar det "trekke" i 20 min ca og drikker blir en litt gelé aktig konsistens på det og det ser ut som rumpetroll var veldig skeptisk i starten men fant ut at jeg syns det er godt og jeg liker konsistensen. Er masse gode næringsstoffer som er godt for alle men spesielt barn og gravide så anbefaler det på det sterkeste bare husk å drikk mye vann når man bruker det ellers kan man bli forstoppet
Du får kjøpt det på helsekost butikker da er det bare å spørre de som jobber der. Tror noen av de større matbutikkene kan ha (mega, meny, obs kanskje) og man kan kjøpe på nett.Takk for råd! Det må testes ut Hvor får jeg kjøpt det; i helsekostbutikker eller på nett?
Du får kjøpt det på helsekost butikker da er det bare å spørre de som jobber der. Tror noen av de større matbutikkene kan ha (mega, meny, obs kanskje) og man kan kjøpe på nett.
Vis vedlegget 174764
Jeg bruker disse, kjøpt på helsekost da fikk jeg også med en del informasjon om dem
Tar lifeline care gravid
Har tatt tatt de hver dag siden vi begynte å prøve