Vitaminer og tilskudd:)

Håp&glede

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det noen her som går på noen vitaminer eller tilskudd? Noe å anbefale/ikke anbefale? ☺️

Jeg er 9+3 og tar folat, multivitamin, økologisk tran (som er flytenes og veldig mye gode stoffer i, dyr men god da) og magnesium (grunnet restless leggs) ☺️

Tar gjerne imot tips :)

Folsyre, tran og c-vitaminer. Vet ikke om sistnevnte er så viktig, men godt er det hvert fall ;-)

Ja, jeg tror også det er viktig :-) Men det er sikkert andre ting jeg vel så godt kunne valgt. Men pytt, alt som smaker godt for tiden er kjærkomment. ;-)

Jeg har kjøpt et for gravide. Nycoplus gravid.
Er med omega 3, multivitaminer, multimineraler og folat.

resampler.aspx

Jeg har kjøpt et for gravide. Nycoplus gravid.
Er med omega 3, multivitaminer og folat.

resampler.aspx

God ide:) de hadde ikke mer igjen av den på apoteket, så derfor ble det multivitaminer, folsyre og tran og mye frukt og grønt spising:) takk for innlegg☺️☺️

Tror det kan være like bra det også :)

Da jeg kjøpte var det to for prisen av en. Så da ble prisen ganske grei også :)

Så lenge man ikke får i seg for mye A vitamin. Er ofte A i både tran og multivitaniner så vær litt obs på det:) de gravid pakkene er spesial tilpasset. Selv tar jeg folat, tran og D-vitmin.

Så lenge man ikke får i seg for mye A vitamin. Er ofte A i både tran og multivitaniner så vær litt obs på det:) de gravid pakkene er spesial tilpasset. Selv tar jeg folat, tran og D-vitmin.

Helt sant:) fikk også beskjed om det:) ingen A- vitamin i tranen jeg tar:) den heter omega cure:)

Tar folat og spiser sunt :)

Bruker den nycoplus gravid pakken jeg også, så vet jeg at jeg får i meg det jeg trenger uten å få for mye av noe :)

Tar folat og skal få sjekket jern, har ligget i grenseland tidligere. Omega-3-fettsyrer burde jeg også ta.

Folat, tran, kalsium med d vitamin. Tar ikke full multipakke siden det kan være litt uheldig hvis man får nokk i kosten. Men hadde jeg vært så dårlig at jeg hadde kastet opp hadde jeg tatt multi :)

Tar nå kun folat og magnesium.
Men etter 12 uker skal jeg gå over til multivitaminer og mineraler for gravide :)

Jeg tar en multivitamin for gravide, kjøpt i England, og tran

Har tatt folat frem til nå, men nå har jeg kjøpt sånn "gravidpakke" på apoteket, men når sant skal sies har jeg helt glemt å ta de de siste to dagene:smiley-ashamed008

Back
Topp