Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist tok jeg ingenting noengang, gikk helt fint. Likevel anbefales vitaminer for å forebygge mangel og kroppen trenger litt ekstra. Det kan fort gå bra både med og uten!Hvor stor krise er det å bare ta folat? Jeg kaster opp resten....![]()
Folat anbefales for babyen, mye av de andre vitaminene er mest for deg selv. Klarer du ikke ta alle kan du jo ta en tablett om gangen og se hvordan det går. Bedre å få i seg litt enn ingenting. Men prioriterer folat og se ann resten. Du kan eventuelt ta en tur til legen og be om blodprøve for å se om du mangler noe.Hvor stor krise er det å bare ta folat? Jeg kaster opp resten....![]()
Inneholdt i begge er like. Jeg bytter annenhver måned for å få litt variasjon. Blir litt lei av mengden piller så hjelper litt når de endrer seg innimellomHva skal jeg velge? noen med erfaring? finnes jo både nycoplus gravid vitaminer og lifeline care kosttilskudd???
Hvor stor krise er det å bare ta folat? Jeg kaster opp resten....![]()
Jordmor sa til meg at jeg skulle ta folat og Omega3. Resten var ikke noe vits så lenge man spiste sunt og variert![]()
Jeg sliter også med å holde tablettene nede, men jeg har funnet ut at det beste for meg er å ta tablettene rett før jeg legger meg. Jeg kaster opp på morgenen, men da håper jeg at kroppen har fått nok timer tatt til seg det den trengerHvor stor krise er det å bare ta folat? Jeg kaster opp resten....![]()