vitaminer, folat osv

sokkestompen

Elsker forumet
har sett på apoteket at de har sånne pakker hvor det er omega 3, folat, vitaminer osv i samme pakke. tror den heter gravid.

er en som er gul og en som er fra Nycoplus tror jeg.

noen her som bruker noen av disse?

ORIGINAL: Tøydukke Anna

Sambo kjøpte en eske til meg som heter gravid, men den er rød og hvit. Er ikke omega 3 i den så tar det utenom[;)]

ok. da tror jeg det er den som er fra nycoplus. får dra på apoteket etterpå og se jeg:-) har tatt folat lenge nå, men tenkte jeg kunne kjøpe en sånn pakke nå som jeg er gravid:-)

er alt blandet i en tablett, eller er det flere forskjellige?

Jeg tar Gravid, den røde og hvite. Tror jeg skal ta tran eller noe slikt utenom... Er forferdelig sløv med tran - Vetle burde også fått... [8|][&:]

ORIGINAL: Grete71

Jeg tar Gravid, den røde og hvite. Tror jeg skal ta tran eller noe slikt utenom... Er forferdelig sløv med tran - Vetle burde også fått... [8|][&:]

det glipper titt og ofte her og det. på store og små:-)

ORIGINAL: Tøydukke Anna

Alt i en tablett ja[:)]
Er også dårlig på å ta tran, så da ble det omega 3 kapsler i stedet[;)]

så flott da. hater å svelge piller.

Sist svangerskap tok jeg alt som fantes på markedet av tilskudd. Men nå tar jeg bare folat. Håper det holder. Får kjøpe en slik "gravid" når folat tablettene er spist opp.

ORIGINAL: *eim*

jeg tar "complete - folat og omega 3"
en kapsel pr dag for gravide[:)]

samme her

jeg var også på apoteket i går og så disse store pakkene for gravide, men jeg hater å svelge store piller og spurte hva som egentlig er nødvendig å få i seg som gravid..folat og at man evt tar tran utenom fikk jeg beskjed om, særlig hvis man har et sundt kosthold så er det mer enn nok, og dessuten mye bedre å få vitaminene gjennom maten enn kunstig..pluss at folat pillene var så søte og små at jeg ikke merker at jeg svelger dem hehe;=)

Jeg tar også den der GRAVID som er rød og hvit[:)] Tran er det bare guttungen som tar, får det ikke til jeg altså[8D] får heller prøve å ta noe omega3 tabeletter[:)]

var å kjøpte i stad. er grå og gul den jeg kjøpte. Fra Lifeline. heter GRAVID, kvinne og kommende barn. komplett kosttilskudd.

er folat, puremax(???), omega 3, vitaminer, mineraler, trucal (???), mineralkompleks og blåbær.

så det får nesten holde:-)

Tar kun folat nå, men burde vel spe på med litt omega3 også..

ORIGINAL: lille*frø

Tar bare folat jeg.

og tran utenom!

Tar folat jeg. Må begynne med tran straks. Mener jeg tok noe som het Gravita i forrige sv.skap. Skal til legen om 2 uker, venter og hører hva han sier. Går på andre medisiner til daglig også, er jo ikke alt som kan blandes..

Back
Topp