Hvilke vitaminer tar dere etter uke 12?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki, så jeg burde ikke fortsette med de vitaminene jeg tar nå? Tar sånn multivitamin for gravide. Jeg fikk ikke noe beskjed av legen...
Jo, du kan det Etter uke 12 trenger man ikke ta folat på samme måte som i første trimester, men det er ikke farlig
Da kan jeg jo hvertfall "spise" opp den boksen jeg kjøpte på mandag. Er uke 11+1 i dag.
Blir bare omega 3 etter at jeg slutter med folat.
Takk for svar! Får se om det blir multivitamin med tran her kanskje syns multivit for gravide er frekt dyrt
Ja, jeg mistenker at de prisene er unødvendig dyre bare fordi det likevel blir kjøpt [emoji849][emoji849][emoji849]
Blir vel en multivit det da... klarer ikke få i meg tran verken flytende eller kapsler
Ser det er mange måter å få i seg det en trenger, og ikke alle trenger det samme
Nycoplus Mamma er ikke noe rimelig, men da får jeg det meste som er dekket pga. Pcos så klarer ikke kroppen å ta til seg d-vitaminer, og jeg spiser veldig lite nå som gravid. Er veldig heldig om jeg får i meg 8 knekkebrød til dagen
Men en kan alltid snakke med en lege om en er usikker viktigste er å gjøre det som er best for deg selv
Jeg har sluttet å ta folat nå 12+5 i dag. Så jeg tar vanlig multivitamin og tran-kapsler, så får eg bare se på blodprøvene om det er bra nokk jeg gikk på jern og D-vit en periode i siste svangerskap, så mulig jeg må det denne gangen også...
Spiser variert og er utrolig glad i fisk for tiden
Jeg sleit også veldig med tran før uke 11-12