Vitaminbjørner vs andre former for vitamintilskudd

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Erfaringer ? Hva får deres barn? Tanker rundt disse bjørnene?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vitaminbjørner. Hører jo at det bare er tull men vi velger å tro at de iallefall ikke gjør skade :)
Først tannpuss før bhg så får hun en vitaminbjørn:)

Her får de tran og biovit/sanasol :) har prøvd bjørner også, men har mer tro på tran og biovit/sanasol :P

Her får han innimellom sanasol, men er litt sløv med å handle inn slikt. Har heldigvis et balansert og variert kosthold, og gutten liker det aller meste :)

Lest flere steder at vitaminbjørnene inneholder mye kunstig søtning og at en del derfor er kritiske til å gi dette "snopet" daglig. Hva mener dere ?

Lest flere steder at vitaminbjørnene inneholder mye kunstig søtning og at en del derfor er kritiske til å gi dette "snopet" daglig. Hva mener dere ?

Har ikke tatt stilling til det, når de liker biovit og tran.. Jeg tenker hvis barnet godtar tran/ d vitamin dråper + sanasol eller biovit, så er det bedre enn bjørnene sikkert? selv om biovit har sikkert søtstoff i massevis det og..

Her går det i Tran og Sanasol + sunn og variert mat:) Tenker han får det han trenger da. Ungen vår er heldigvis veldig grei i matveien og spiser det meste:)

Sent from my iPad using BV Forum

Det er jo bare en liten, så tror ikke det har noe å si. Men med vanlig kosthold tror jeg det er unødvendig. Det er jo så dyrt! Men hvis du ønsker å gi det tror jeg ikke den litt bjørnen er så farlig:)

Verdens minste bjørn da. Kan ikke innbille meg at det skal vær krise å gi en sånn daglig :p

Trenger ikke vitaminer:) vi varierer kosten:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har ikke tatt stilling til de bjørnene.
snuppa har begynt på sanasol igjen sammen med mannen, da ikke fordi vi ikke har et sundt og variert kosthold men pga D-vitamin, de er mørke i huden og trenger derfor MYE mer enn jeg trenger som har rødt hår :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Vi gir ikke lillegutt noe vitamintilskudd enda. Men vi varierer kosten veldig :) Bør jeg gi han noe? Han er 3 år. Når startet dere med sanasol eller vitaminbjørner f.eks? :)

Vi har aldri brukt tran ettersom jeg blir kvalm bare av å se flaska :-/ Bruker vitaminbjørner innimellom, men glemmer det ofte. De spiser veldig variert da, så jeg vet ikke om det er veldig nødvendig, men tror ikke det skader heller. Ser mange nevner sanasol her. Det hadde jeg glemt! Tror jeg må kjøpe det i morgen for det er jo kjempegodt :-):-):-)

Back
Topp