vitamin/ kosttilskudd

x1xiza

Glad i forumet
har noken tips til kva ein bør få i seg av kost når ein prøver , evt. er gravid? Eg tar folsyre[:)]

ingen tips??[8D]

Vet ikke hva jeg spiste..
tok ikke folsyre for jeg prøvde egentlig ikke å bli gravid, og hadde ikke hørt om folsyre på den tia :|

Prøv kokosnøtter[;)]

Jeg tar noe som heter GraVitamin. Det inneholder folsyre + mange vitaminer og mineraler. Kjøpte dem på apoteket.

Folat og omega 3.. Er det jeg har fått med meg.. Og ellers leve sunt og godt.. Og kose deg litt... [;)]

Jeg tar gravitamin hver kveld, og kommer til å begynne med tran (urk!) når jeg blir gravid.

jeg tar folsyre.bynte med det strax jeg visste jeg var gravid. tar også ett tilskudd som heter nutrimin som skal styrke hud hår og negler.( noen sier det forebygger strekkmerker).når en blir gravid merker man også på apetitten hva man trenger.får litt spesielle lyster( nå tenker jeg ikke på snopsyke[:D]).jeg har fått dilla på brunost.leverpostei og må ha grovbrød.har bynt å drikke melk også.det gjorde jeg lite før.

Vi planla og bli gravid, så jeg tok sånn omega3 med folsyre, og når jeg vart gravid tok jeg gravitamin de 3 første mnd.
Jeg har blitt avhenging av prim. Har ikke spist det siedn jeg var lita.

Back
Topp