Vitamin K til nyfødte

Vi ble informert på forhånd. Fødte på Ahus nå i juli.

Dette var jeg ikke klar over
Sent from my RM-875_eu_euro1_267 using Tapatalk

Jeg ble informert både med første, på sykehus, og andre, hjemme. Siste gang både informert og spurt om vi ville, første husker jeg ikke om vi fikk info eller "vil du at vi skal?"

Det hørte aldri jeg noe om heller, så det visste jeg faktisk ikke før du sa det nå...og mini er 15mnd :p
Men..mini blei tatt med ks og pappan var jo med han når jeg blei lappa sammen, så mulig han fikk beskjed :) Det må jeg faktisk spørre om etterpå ;)

Samme her :p

Hehe...han hadde verken sett no sprøyte eller blitt spurt :)

Sikkert ikke min heller :p Kanskje sykehuset vårt er litt sløvt på informasjonen da? :p Ellers så var jeg i så fin morfinrus at jeg ikke vet hva jeg har hørt og ikke :p

Virker som om informasjonstrømmen enter er blitt langt dårligere siden jeg fikk vite om dette i 94.
Kanskje det var pga at jeg er utlending men det er jo noe alle bør bli informert om.
Jeg er sammen med en med utenlandsk bakgrunn... og fikk ikke vite det ...... hmm

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jøss dette viste jeg ikke før nå :-P lærer stadig noe nytt i denne nye verdenen jeg skal inn i :-P

Fikk ikke vite noe, men hadde lest litt om det først.
Står derimot ikke i journalen hennes da, så vet ikke om de ga henne den eller ikke men burde jo stått da

Takk for alle svar! Jeg syns det er merkelig at så mange ikke har blitt informert, jeg må innrømme at jeg håpte det bare var meg... Det betyr vel at sykehusene er nødt til å bli flinkere på dette. Jeg skal nevne det til jordmor her i bygda hvis jeg snakker med henne igjen. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi ble informert om det på fødsels forberedende kurs,står også i disse bøkene man får på helsestasjonen :)

Vi ble informert om det på fødsels forberedende kurs,står også i disse bøkene man får på helsestasjonen :)

Var aldri på helsestasjonen før etter mini blei født, så fikk ikke ei bok ;) Sto ingenting i boka jeg fikk etter han blei født heller...men, men...må nesten spørre på sjukehuset neste gang jeg er der...blir jo reint nyskjerrig nå ;)

Ble ikke informert, men visste at de skal ha det å er jo praktisert i mange mange år

Jeg var klar over det ja. Husker ikke om det ble sagt noe på sykehuset, men jeg visste det altså på forhånd.

Back
Topp