Viste tråd!

Jessjess

Elsker forumet
Er det lov med vits tråd? Har mange gode på lager ;-) hahaha

En dame gikk i banken og spurte om ett lån på 5000 kroner til en to ukers reise hun skulle på. Mannen i banken sa det skulle gå fint, men han trengte noe som hun kunne stille som sikkerhet til lånet. Damen sa at bilen hennes var verdt flere millioner og at den kunne han få som sikkerhet i lånet. De to skrev avtalen, mannen kjørte bilen ned i bankens garasje og damen reiste på tur. Mannen i banken synes det hele var litt merkelig og sjekket bakgrunnen og økonomien til damen. Han ble overrasket da han oppdaget at damen var god for mange millioner kroner! Da damen kom tilbake fra ferien kom hun i banken med 5031 kroner - lånebeløpet på 5000 og rentene på 31 kroner. Mannen i banken tok imot pengene, men måtte likevel spørre damen;
-Du, si meg. Du er god for mange millioner kroner. Hvorfor ville du låne en sum som 5000 kroner?
Da svarte damen så pent og fint;
-Det finnes ikke noen andre steder i hele byen hvor jeg kan få billigere parkering i to uker enn her hos dere!

En dame gikk i banken og spurte om ett lån på 5000 kroner til en to ukers reise hun skulle på. Mannen i banken sa det skulle gå fint, men han trengte noe som hun kunne stille som sikkerhet til lånet. Damen sa at bilen hennes var verdt flere millioner og at den kunne han få som sikkerhet i lånet. De to skrev avtalen, mannen kjørte bilen ned i bankens garasje og damen reiste på tur. Mannen i banken synes det hele var litt merkelig og sjekket bakgrunnen og økonomien til damen. Han ble overrasket da han oppdaget at damen var god for mange millioner kroner! Da damen kom tilbake fra ferien kom hun i banken med 5031 kroner - lånebeløpet på 5000 og rentene på 31 kroner. Mannen i banken tok imot pengene, men måtte likevel spørre damen;
-Du, si meg. Du er god for mange millioner kroner. Hvorfor ville du låne en sum som 5000 kroner?
Da svarte damen så pent og fint;
-Det finnes ikke noen andre steder i hele byen hvor jeg kan få billigere parkering i to uker enn her hos dere!
Hahaha :D

Hahah!! Æ kjæm ikke på nå vitsa, men gøy å les :) så MERE!!

Så morro :) må få inn flere her:) er selv ikke noe god på å huske vitser

En taxikunde i baksetet prikket sjåføren på skulderen for å spørre om noe. Sjåføren skrek og mistet kontrollen over bilen som kjørte opp på fortauet og stoppet kun få cm foran et butikkvindu.Først ble det helt stille, men så sa sjåføren at han aldri måtte gjøre sånt igjen.Passasjeren beklaget at han hadde forstyrret ham, men skjønte ingen ting.
-Du forstår, sa sjåføren. Dette er min første dag i en taxi. Jeg har tidliger kjørt begravelsesbil i 25 år!!!

Hoho skal se om eg får slengt inn her i kveld.. er så dårlig på å huske vitser så må tenke litt;) eneste eg kjeme på no er

Det var to tomater som skulle over en vei... Og bla bla bla :p

En taxikunde i baksetet prikket sjåføren på skulderen for å spørre om noe. Sjåføren skrek og mistet kontrollen over bilen som kjørte opp på fortauet og stoppet kun få cm foran et butikkvindu.Først ble det helt stille, men så sa sjåføren at han aldri måtte gjøre sånt igjen.Passasjeren beklaget at han hadde forstyrret ham, men skjønte ingen ting.
-Du forstår, sa sjåføren. Dette er min første dag i en taxi. Jeg har tidliger kjørt begravelsesbil i 25 år!!!
Ler så jeg griner :D

Det var en gang en liten gutt som spurte sin mor hva hun hadde i magen og mor svarer:
- En baby
- Hvor fikk du den fra?
- Fra far.
Gutten gikk da til faren og spurte:
- Har du gitt mamma en baby?
- Ja, det har jeg. Hvordan det?
- Hun har spist den opp.

Det var et eldre ektepar som var ute å feiret bryllups dagen.. då de kom heim koste de seg med vin og cognac.. då foreslo fruen at de skulle gå på rommet og kose seg litt ekstra.. når de lå i senga gjorde både fruen og mannen alt de kunne for å få den opp, men det gjekk absolutt ikkje.

Men fruen ga seg ikkje og gjekk ned på kjøkkenet og hentet en linjal. Då ho kom opp igjen lå ho tissen oppå og førte den inn.

Då ropte den ene eggstokken til den andre. "åneei i dag er det siste gang vi får sett han.. no kommer han inn på båre" Hihi

Hahahahaha :D :D :D Dette er SÅ bra! :D hahah! knaongøy!

Ole på 8 år var skoleflink og alltid ferdig med prøver før de andre i klassen og på dagens prøve måtte frøken stille Ole ett ekstra spørsmål.
-Ole, hvis det sitter tre fugler på en grein og du skyter den ene fuglen. Hvor mange er igjen da?
-ingen.
-ingen? Spør frøken undrende.
-ja, for om jeg skyter en så detter fuglen ned og de andre flyr sin vei fordi de ble redd!
Frøken nikker motvillig og sier; det var ikke det svaret jeg var ute etter, men jeg liker måten du tenker på!

Litt senere på dagen spør Ole frøken;
-Frøken, kan jeg stille deg ett spørsmål?
-ja, så klart kan du det!
-det er tre damer som nettopp har kjøpt seg en is fra isbilen. Den ene damen slikker på isen. Den andre damen suger på isen og den tredje damen tygger isen. Hvem av damene er gift?
Frøken klør seg i hodet, er overrasket over spørsmålet, men svarer; det må være hun som suger på isen.
-det er feil! Sier ole. -det er hun som har ring på fingen, men jeg liker måten du tenker på frøken!

NÅ først oppdaget jeg at tråden heter Viste tråd - og ikke Vitse tråd - som den skulle.....

hoho, mange morsomme vitser her:-)

Back
Topp