Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaEn dame gikk i banken og spurte om ett lån på 5000 kroner til en to ukers reise hun skulle på. Mannen i banken sa det skulle gå fint, men han trengte noe som hun kunne stille som sikkerhet til lånet. Damen sa at bilen hennes var verdt flere millioner og at den kunne han få som sikkerhet i lånet. De to skrev avtalen, mannen kjørte bilen ned i bankens garasje og damen reiste på tur. Mannen i banken synes det hele var litt merkelig og sjekket bakgrunnen og økonomien til damen. Han ble overrasket da han oppdaget at damen var god for mange millioner kroner! Da damen kom tilbake fra ferien kom hun i banken med 5031 kroner - lånebeløpet på 5000 og rentene på 31 kroner. Mannen i banken tok imot pengene, men måtte likevel spørre damen;
-Du, si meg. Du er god for mange millioner kroner. Hvorfor ville du låne en sum som 5000 kroner?
Da svarte damen så pent og fint;
-Det finnes ikke noen andre steder i hele byen hvor jeg kan få billigere parkering i to uker enn her hos dere!
Ler så jeg grinerEn taxikunde i baksetet prikket sjåføren på skulderen for å spørre om noe. Sjåføren skrek og mistet kontrollen over bilen som kjørte opp på fortauet og stoppet kun få cm foran et butikkvindu.Først ble det helt stille, men så sa sjåføren at han aldri måtte gjøre sånt igjen.Passasjeren beklaget at han hadde forstyrret ham, men skjønte ingen ting.
-Du forstår, sa sjåføren. Dette er min første dag i en taxi. Jeg har tidliger kjørt begravelsesbil i 25 år!!!