Viste dere...

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
...at Shabby Chic er på vei ut? [8D]
Måtte le litt da jeg leste det..
Tenker det blir flere oppgitte gubber nå, nå som alle skal bytte stil igjen [8D]

http://www.vg.no/innstikk/interior/2010/09/28/shabby-chic-er-ut/#xtor=AD-21-[shabby]

Hehe...jeg har også min egen stil, så skifter ikke ut etterhvert som noe nytt kommer inn[:D] Men jeg må si at jeg er litt lei av at alt skal være hvitt jeg da, så det gleder meg at mørke farger er tilbake.

Det bryr jeg meg ikke om, hehe....
Liker IKKE den stilen som er på vei inn....
Det jeg frykter er at det skal bli dårligere utvalg i butikkene!

Det vet jeg, og jeg bryr meg ikke stort. Jeg har hatt den romantiske stilen siden jeg flyttet for meg selv (og egentlig på jenterommet også).. Har allikevel byttet ut litt farger her og der. Tråden gjennom min interiørstil har hele tiden vært min personlighet.

For meg er det greit det blir litt mørkere ting. Kan allikevel kose meg med å pynte opp med engler, blonder og roser.. Jeg blir samboer snart, og da skal vi ha hans møbler som hovedmøblene. og det er tunge, mørke og gammeldagse møbler..

Eneste jeg vet at den minimalistiske stilen aldri har vært noe for meg, så glad den er borte vekk

Enig med Hælledussan! Skjønner ikke den minimalistiske stilen jeg...og noen av tingene mine har jeg hatt i maaange år, og mange ting kommer jeg aldri til å kvitte meg med fordi de betyr noe for meg.
Hva som er in og ikke er ikke så viktig for meg, jeg er bare lei av å se hvitt hvitt hvitt overalt på møbler, tak, gulv, vegger osv i interiørblader og blogger.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Kjenner jeg er glad jeg ikke følger noen trend,hehe.Slitsomt a gitt[8D]

sign! [:D]

Haha, godt jeg nettopp har malt stua og soverommet i "riktig" stil da.. Mørk grå fondvegg på stua og mørk mørk sjokoladebrun fondvegg på soverommet. Ble veldig fint! [:D]

ORIGINAL: Pijah

Haha, godt jeg nettopp har malt stua og soverommet i "riktig" stil da.. Mørk grå fondvegg på stua og mørk mørk sjokoladebrun fondvegg på soverommet. Ble veldig fint! [:D]

Men nå er det vel slik at ALLE vegger skal males/tapetseres, mener jeg å ha lest. At èn fond-vegg er ut det også [8D]

Meeeen, hvem bryr seg vel om alle disse trendene som kommer og går?! [:)]

hehe.. bryr meg heldigvis heller ikke om trendene:) her har vi vår egen stil, noe lyst å noe mørkere, og masse i forskjellig grå toner:)

Back
Topp