Viste dere at...

*mamma07og09*

Glad i forumet
Vannet du tapper i vasken på badet smaker MYE bedre enn vannet du tapper i springen på kjøkkenet? :-D

Kan kanskje være noe med røra i huset ditt? Synes vannet smaker helt likt på kjøkkenet og badet, jeg :-)

Altså, mannen syns jeg er rar for han sier det smaker likt, men jeg sverger på at det er mye bedre. Så er nok bare smaksløkene mine som er ute på tur :-D

Altså, mannen syns jeg er rar for han sier det smaker likt, men jeg sverger på at det er mye bedre. Så er nok bare smaksløkene mine som er ute på tur :-D

Du er absolutt IKKE ute på tur... Vannet i vasken på badet er SÅÅÅÅÅ mye bedre enn på kjøkkenet... Mannen synes jeg er helt tullete han også, som fyller vannet før badet.. Men har alltid synes det har vært best:)

Vannet vi har ute i stallen er 1000 ganger bedre enn det som er inne i huset. Men inne så er det best på kjøkken her, ikke på badet. :P Haha! Dette er ikke bare nå når jeg er gravid, men til vanlig også.

hmm :p kanskje man må prøve hehe

Her lukter baderomsspringen bæsj (i mitt hode...), men kjøkkenvannet er deeeilig! :)):))

Back
Topp