Viste dere at...

Ikke i bruk

Forumet er livet
... her på Babyverden sitt forum har vi mange flotte underforum?

Mange nye brukere poster gjerne i disse underforumene, for å få svar, mens de fleste "gamle" brukere er mest på generelt. Ergo står mange underforum litt forlatt.

Skal vi sammen gjøre en innsats for å blåse liv i underforumene, og samtidig på den måten ta imot nye brukere på forumet?

Her finner dere svangerskap og fødsel

Matforum

Økonomi og rettigheter

Høytider

Livet med barn

Prøver hvertfall å kikke innom jevnlig :-)

Merker at om en poster på underforumene så får en ikke like mye tilbakemelding som på generelt.... Litt dumt, for er jo lettere å finne frem til tråder når di er mer sortert...

Så veldig bra om en får mer aktivitet på underforumene :-)

Prøver å huske på å være innom alle å se, men som sagt over her. Er somregelt mindre svar og få på de underforumene :)

Tar meg turen innom underforumene som angår/interesserer meg innimellom. Hvert fall en gang per uke.

Hvis det var litt kjappere å navigere til underforumene hadde jeg brukt dem mer. På PC. På appen er jeg innom mange av dem, men der ser jeg ikke hva jeg har postet i før, så jeg blir ikke å svare så ofte der, for å unngå å svare flere ganger i samme tråd.

Hvis toppmenyen på PC hadde hatt hover-over droppned-menyer hadde det vært raskere å forflytte seg mellom forumene. :)
Og hvis appen kunne ha et ikon lik PC har, om jeg har svart eller ikke, hadde jeg vært mer aktiv på mobil og.

• Liker
Reactions: BMC
Det er nok ikke alle jeg er like flink å være innom nei, dog er jeg jo egentlig helt unntaksvis på generell da, jeg holder meg stort sett på visse underforum. (høytid, prøver, har prøvd lenge er vel de jeg bruker mest for tiden)

Hvis det var litt kjappere å navigere til underforumene hadde jeg brukt dem mer. På PC. På appen er jeg innom mange av dem, men der ser jeg ikke hva jeg har postet i før, så jeg blir ikke å svare så ofte der, for å unngå å svare flere ganger i samme tråd.

Hvis toppmenyen på PC hadde hatt hover-over droppned-menyer hadde det vært raskere å forflytte seg mellom forumene. :)
Og hvis appen kunne ha et ikon lik PC har, om jeg har svart eller ikke, hadde jeg vært mer aktiv på mobil og.

Hva slags tlf har du?? Jeg får merke på di jeg har svart på. Satt innstilling til det. Synes merkingen på tlf er bedre enn pc for der er det så lite...

Jeg bruker iphone

Hva slags tlf har du?? Jeg får merke på di jeg har svart på. Satt innstilling til det. Synes merkingen på tlf er bedre enn pc for der er det så lite...

Jeg bruker iphone
Jeg bruker appen på Samsung s4.
Hvor finner du den innstillingen? Kanskje jeg bare ikke er på riktig plass. :)

Jeg bruker appen på Samsung s4.
Hvor finner du den innstillingen? Kanskje jeg bare ikke er på riktig plass. :)

Husker ikke heilt hvor jeg gjorde det.... Men vil anta det var via pcen.... Ei stund siden nå så ikke så lett å huske ;)

Jeg tar meg en runde innom de fleste når jeg er her inne :)

Er innom under forumene når jeg har tid :)

Huskar rett og slett ikkje å gå innom, men skal prøve å verte flinkare. :-)

Jeg prøver å komme meg innom, men fint med påminnelse :)

Super påminning! Har mer enn en gang posta på underforum, dytta tråd, og moderator har flytta tråden til generelt :p

Back
Topp