Vistaprint

¤Lotte¤

Elsker forumet
Noen som har erfaringer med bestillinger derfra??[:)]

Ja. Du kan få fraktpris-sjokk når tollen er lagt på. [8D]

Vi bestilte julekort der nå, og jeg var veldig fornøyd med kvaliteten. [:)]

Jeg er kjempefornøyd med julekortene derfra, og kommer til å bruke
dem til neste år også [:)]
Har du is i magen, og ikke trenger å bestille før november, så kan du få supre tilbud!

ORIGINAL: Sicily

Ja. Du kan få fraktpris-sjokk når tollen er lagt på. [8D]

ja, kjære vene! Vi kommer ikke til å bestille derifra igjen, ble jo dritdyrt jo!!

Det har gått bra før, og har vært fornøyd med kvaliteten...

Nå sitter jeg derimot og svetter...[&:]
Bestilte både kort og kalendere derifra 2 og 4 desember, og betalte på forhånd. Det står at varene skal komme 15 og 17 desember ca.
På min konto står det at varene fortsatt er på hold, pga venter på betaling,, Jeg VET at betalingen gikk igjennom 2 og 4 desember...Det kan ta 10 dager før det kommer igjennom til Vistaprint pga. det er ett firma som tar betalingen for de.

Nå er jeg spent på om varene kommer denne uken, eller om jeg risikere å måtte sende ut julekortene i romjulen[8D][:D][&:]
Satser på at de er sløve med å oppdatere på min side, at de prioritere å bare få sendt det ut[8D]

Jeg bestilte kalendere derfra både i fjor og i år, veldig fornøyd [:)][:)]

ORIGINAL: jcma

hadde kansje vert fornøyd vis varene kom[8|]

Har det gått over den tiden de sier det vil ta?
Det gjorde det med meg i fjor, jeg sendte mail til de og klaget og da beklaget de masse og sendte på nytt med en gang som kom rett etterpå. Og en liten tid etter det kom den første leveringen også. Så da ble det dobbelt opp til prisen av en levering [;)]

ORIGINAL: Ida_83

ORIGINAL: jcma

hadde kansje vert fornøyd vis varene kom[8|]

Har det gått over den tiden de sier det vil ta?
Det gjorde det med meg i fjor, jeg sendte mail til de og klaget og da beklaget de masse og sendte på nytt med en gang som kom rett etterpå. Og en liten tid etter det kom den første leveringen også. Så da ble det dobbelt opp til prisen av en levering [;)]

Eller så får du pengene tilbake[:)] selv om varen kommer like etter

Eg bestillte 11 store kalendere,og 2 små til den nette sum av 850 kr ca-inkl toll. Ordre over 300kr fikk gratis hurtig frakt[:)] kjempeflotte kalendre til godt under 100 kr stk[:D]

Vi bestilte 4 kalendere derifra for 449,- med frakt + 174 kr i toll og mva. Så det blir jo ikke dyrere enn å lage de til 200 kr stk på en fotobutikk. 

Vi bestilte takkekortene for bryllupet derifra.
Bestilte 400 kort, og betalte rundt 700 kr tror jeg.
Det er ganske billig iforhold til andre plasser hvor det koster rundt 10 - 13 kr per kort.

Bestilte 3kalendere fra der, fikk 50% på de og de var kjempefine!
Til meg skrev de bare hva kalenderne kosten uten porto på pakken. Så da var jeg vel heldig da? Eller kanskje de har startet med det i år?

Back
Topp