NetteA Elsker forumet 22 Okt 2009 #1 ....Sikkert blitt spurt om før, men jeg kunne nå ikke finne det.. Vistaprint! Noen som har bestilt der i fra? Fornøyde? Missfornøyde? Tell me!
....Sikkert blitt spurt om før, men jeg kunne nå ikke finne det.. Vistaprint! Noen som har bestilt der i fra? Fornøyde? Missfornøyde? Tell me!
magnolia Gift med forumet Januarhula 2014 22 Okt 2009 #2 Jeg kjøpte kalendre derfra i fjor og var kjempefornøyd - både med kvaliteten og prisen[:)] Skal bruke de i år også til det samme
Jeg kjøpte kalendre derfra i fjor og var kjempefornøyd - både med kvaliteten og prisen[:)] Skal bruke de i år også til det samme
_Eva_ Elsker forumet 22 Okt 2009 #4 Jeg har bestilt tskjorte og kulepenn med bilde og tekst på, er kjempefornøyd [:D] (litt mye spam-mail i ettertid da.. men produktene var fine og rimelige)
Jeg har bestilt tskjorte og kulepenn med bilde og tekst på, er kjempefornøyd [:D] (litt mye spam-mail i ettertid da.. men produktene var fine og rimelige)
NetteA Elsker forumet 22 Okt 2009 #5 Awh! Tusen takk for svar! [:D] ..Da tar jeg sjangsen på å bestille litt derfra siden de har tilbud der nå også. Woho!
Awh! Tusen takk for svar! [:D] ..Da tar jeg sjangsen på å bestille litt derfra siden de har tilbud der nå også. Woho!