vistaprint?

Bestilte 30 julekort derfra for 14 dager siden, fikk de i posten før helga. Ingen toll eller noe[;)]
Så i år er vi kjempe fornøyd, men tror ikke vi tar sjansen på å bruke de til neste år, etter alle skrekk historiene vi har fått ETTER at vi bestilte i år[;)]

ORIGINAL: MorTil2Gull

Bestilte 30 julekort derfra for 14 dager siden, fikk de i posten før helga. Ingen toll eller noe[;)]
Så i år er vi kjempe fornøyd, men tror ikke vi tar sjansen på å bruke de til neste år, etter alle skrekk historiene vi har fått ETTER at vi bestilte i år[;)]

Samme her.
Kom en uke etter bestilling. Ingen toll.

vi bestilte kalendere derfra... og er veldig fornøyd... [:)]
hurtig levering selv om jeg valgte standard levering, og kvaliteten er kjempebra... [:)]

ORIGINAL: slumrende ullteppe

hurtig levering selv om jeg valgte standard levering, og kvaliteten er kjempebra... [:)]

Samme her, gjort det flere år nå!

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

ja,[:@]

bestilte for 70-80 kr.julekort.

så skrev de utenpå at summen var på noe og 200.  så jeg fikk toll på det, måtte betale 180 kr nesten for noen skarve julekort.  ALDRI mer vistaprint.

Hvordan kan de skrive at summen var på over 200,- når den egentlig var under 100,-? [:'(]
Latterlig av vistaprint!

ORIGINAL: Maikenmor

ORIGINAL: slumrende ullteppe

Samme her, gjort det flere år nå!

Sikker på at det ikke er optimalprint dere mener? [:)]

ORIGINAL: shiby

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

ja,[:@]

bestilte for 70-80 kr.julekort.

så skrev de utenpå at summen var på noe og 200.  så jeg fikk toll på det, måtte betale 180 kr nesten for noen skarve julekort.  ALDRI mer vistaprint.

Hvordan kan de skrive at summen var på over 200,- når den egentlig var under 100,-? [:'(]
Latterlig av vistaprint!

Må ha vært i fjor det for då tok dei frakten med i totalsummen- det gjør dei ikkje lenger[;)] Bestillte 50 julekort der i år og dei kom etter en ukes tid- billig og fine[:)] Bestillt der flere år på rad,men i fjor dukket dei ikkje opp og eg fikk pengene tilbake uten noen problemer. Har også bestillt kalendre fra dei flere år[:)]

jeg har bestillt derfra i år! fikk flotte julekort etter mindre enn 1 uke![:)] ingen toll!
Jeg hadde skrevet feil i julekortene, og sende de en mail, og dagen etter fikk jeg svar om at de skulle sende meg nye kort gratis! de nye kortene kom etter 5 dager! er kjempefornøyd jeg[:)]

Bestilte ting derifra i fjor og følte meg ganske lurt siden jeg ikke viste om det med tolla. Var kanskje litt dum siden jeg ikke leste betingelsene nøye, men i mitt hode når det var ei .no side og alt sto på norsk hadde jeg ikke regnet med toll. Dessuten var kvaliteten elendig også!

ALDRI igjen! Bruker heller NFoto eller Otimalprint :)

Back
Topp