Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru H
Helt ærlig, så tror jeg ikke at jeg hadde klart det.
ORIGINAL: Bøddi Hålli
Vil bare si at det trodde ikke jeg eller. Hadde nulltoleranse for utroskap. Men når jeg faktisk sto i situasjonen selv, med personen jeg elsker over alt på jord (etter barna), så klarte jeg ikke bare å kutte han ut. Det var faen så hardt å komme oss igjennom det, men i ettertid har vi faktisk det mye bedre enn før det skjedde, nettopp fordi vi har blitt kjent med hverandre på nytt. På en helt annen måte. Hørtes det ut som en klisje? [8D] hehe, vel... det er min erfaring i allefall.
Jeg ønsker HI lykke til, å håper du og den du er sammen med kommer dere igjennom dette. For noen får man absolutt lønn for strevet når man er "ferdig" med det [:)] Men man må selvfølgelig vurdere det utifra væremåten og evnen til å vise anger på den som har vært utro.
ORIGINAL: Astrone Laluna
Vet ikke...
hadde ikke klart det rett og slett, da har man sviktet en person på det groveste og det glemmer ikke jeg.
Men, all ære til de som kommer over det og lever LYKKELIG sammen etter et sånt svik...[:)]