Visst noen er utro

*sdh*

Betatt av forumet
Hvordan skal man klare å kunne stole på personen igjen? Bygge oppigjen tilitten?

Vet ikke...
hadde ikke klart det rett og slett, da har man sviktet en person på det groveste og det glemmer ikke jeg.
Men, all ære til de som kommer over det og lever LYKKELIG sammen etter et sånt svik...[:)]

Begge må være veldig tålmodige. Tillit bygger man ikke opp i løpet av ei uke. Her tok det langt over ett år før ting var greitt igjen. Jeg sleit mye med at sambo dro på fest den første tiden osv, men nå går det veldig fint. Han drar hvor han vil når han vil uten at jeg mistenker han. Men så har han jobbet MYE for at jeg faktisk skal stole på han igjen.

Så i bunn og grunn må man bare gi det tid. Den som har vært utro må være villig til å vise at han/hun virkelig mener at man angrer. Den utroe må akseptere at det muligens vil være masse spørsmål fremover som skal besvarer helt 100% ærlig.
Men den som skal tilgi må på ett tidspunkt bestemme seg for å gå videre å slutte å være bitter og sint. Det vil slippe med tiden [:)]

Tror ikke jeg hadde klart å fortsette forholdet

Men h*n burde legge seg helt flat for partneren og gladelig vise tlf (meldinger og samtaler) til partner og e-mail, msn register og slike ting for å vise at h*n har skjerpet seg og virkelig vil satse på forholdet. Mye kommunikasjon er nødvendig og h*n må virkelig forstå at det kan ta god tid før du stoler på h*n igjen.

Helt ærlig, så tror jeg ikke at jeg hadde klart det.

ORIGINAL: Fru H

Vil bare si at det trodde ikke jeg eller. Hadde nulltoleranse for utroskap. Men når jeg faktisk sto i situasjonen selv, med personen jeg elsker over alt på jord (etter barna), så klarte jeg ikke bare å kutte han ut. Det var faen så hardt å komme oss igjennom det, men i ettertid har vi faktisk det mye bedre enn før det skjedde, nettopp fordi vi har blitt kjent med hverandre på nytt. På en helt annen måte. Hørtes det ut som en klisje? [8D] hehe, vel... det er min erfaring i allefall.
Jeg ønsker HI lykke til, å håper du og den du er sammen med kommer dere igjennom dette. For noen får man absolutt lønn for strevet når man er "ferdig" med det [:)] Men man må selvfølgelig vurdere det utifra væremåten og evnen til å vise anger på den som har vært utro.

ORIGINAL: Bøddi Hålli

ORIGINAL: Fru H

Vil bare si at det trodde ikke jeg eller. Hadde nulltoleranse for utroskap. Men når jeg faktisk sto i situasjonen selv, med personen jeg elsker over alt på jord (etter barna), så klarte jeg ikke bare å kutte han ut. Det var faen så hardt å komme oss igjennom det, men i ettertid har vi faktisk det mye bedre enn før det skjedde, nettopp fordi vi har blitt kjent med hverandre på nytt. På en helt annen måte. Hørtes det ut som en klisje? [8D] hehe, vel... det er min erfaring i allefall.
Jeg ønsker HI lykke til, å håper du og den du er sammen med kommer dere igjennom dette. For noen får man absolutt lønn for strevet når man er "ferdig" med det [:)] Men man må selvfølgelig vurdere det utifra væremåten og evnen til å vise anger på den som har vært utro.

Signerer.. Men det krever mye av deg og din partner! Og partneren må virkelig vise at h*n har forandret seg!

Jeg klarer det ikke[:(]
Men frister og prøve pga barna, men må desverre tenke litt på meg selv og mine følelser også[:-]
Så skal jeg kunne stole på noen igjen så må jeg nok bare komme meg videre

ORIGINAL: Rimpro

en gang utro, alltid utro.......

Så det er ikke rom for å begå feil i denne verden?

Aldri om jeg hadde klart det. Et lite kyss, sex, klining, facebook-flørting.. Alt dette er utroskap for meg, og jeg kunne ikke vært avslappet noengang igjen i et slikt forhold.

Jeg hadde aldri tilgitt. og hadde ikke prøvd å fortsette forholdet engang..

ORIGINAL: Astrone Laluna

Vet ikke...
hadde ikke klart det rett og slett, da har man sviktet en person på det groveste og det glemmer ikke jeg.
Men, all ære til de som kommer over det og lever LYKKELIG sammen etter et sånt svik...[:)]

ikke vet jeg.... fatter det ikke, men tøff er de som klarer det

Back
Topp