Visning idag

skytte76

Gift med forumet
Huff, ikveld er det visning hos oss fra 18- 19 og jeg gruer meg veldig. Tenk om det ikke dukker opp noen da....[8|] Har vært borte fra BV de siste dagene for det har vært et styr uten like her til å få istand til visningen. Satser på å være mere her fra ikveld og utover hvis vi ikke må ha en visning til[&o] Ellers har jeg fått telefon fra Talentvikaren og fått meg noen uker jobb på et legekontor og begynner allerede imorgen. De hadde hørt at jeg var så flink og da ringte de meg. Litt kry nå da[:D]

ORIGINAL: skytte76

Huff, ikveld er det visning hos oss fra 18- 19 og jeg gruer meg veldig. Tenk om det ikke dukker opp noen da....[8|] Har vært borte fra BV de siste dagene for det har vært et styr uten like her til å få istand til visningen. Satser på å være mere her fra ikveld og utover hvis vi ikke må ha en visning til[&o] Ellers har jeg fått telefon fra Talentvikaren og fått meg noen uker jobb på et legekontor og begynner allerede imorgen. De hadde hørt at jeg var så flink og da ringte de meg. Litt kry nå da[:D]

ikke rart du er kry når du får en sånn telefon!!![:D]
Det skal nok gå greit å få solgt leiligheten også[;)]

Har lov å vær kry over en sånnen telefon [:D]
Marie da????

Lykke til i kveld håper det kommer masse folk til dere [:D]

hvordan gikk visningen???

ORIGINAL: mamma21

hvordan gikk visningen???

Ja, hvordan, hvordan, hvordan??????[8|][8|][8|][8|][8|][8|]
Mase Mase MAAAASEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![;)][8D]

Wow ja da må du være flink!![:D][:D] All grunn til være kry!![;)]

Hvordan gikk visninga da? Kom det noen?[:D]

Det er bare å ta nesa i sky og være stolt av deg selv, det har du all grunn til!!!

men NÅ er jeg nyskjerrig asså....åssen gikk det????

Grattis med jobb!!!! Hvordan gikk visninga?????

Back
Topp