Vises det bakfra at du er gravid?

Gravidmammaen

Forelsket i forumet
Både til første- og flergangs! Sist gang var jeg sinnsykt svær men det vistes ikke bakfra at jeg var gravid. Magen sto rett ut omtrent og ingenting på sidene så folk jeg ikke kjente gapte og ble sjokkerte da jeg snudde meg. Da var det en gutt. Men denne gangen syns jeg det har "jevnet litt ut". Vises godt framme, og selv om jeg ikke ser gravid ut bakfra, så har jeg fått slike "love handles" som man så pent kaller det. Gutt denne gang også ifølge ul! Vekta og størrelse er samme som sist svangerskap. Synes det er spennende hvordan alt er så og si likt som sist gang, men likevel forskjellig! Er veldig mange som likevel tror det blir ei jente bare fordi jeg har fått "mage" på sidene også, men UL viste en tut som jordmora kalte det.
 
Vistes ikke bakfra i det hele tatt sist, og ser det ikke foreløpig heller. Men merker kroppen har endret seg etter første fødsel. Har fått mye mer damefasong, men smal midje og bredere hofter. Trives godt med det, jeg :)
 
Tredje svangerskap som ikke vises bakfra - jente nummer tre :happy: ser ut som jeg har svelga en fotball :hilarious: mye mindre mage denne gangen enn med de to andre da, var veeeeeldig stor med første, litt mindre med nummer to, og enda mindre denne gangen. Blir spennende å se mot slutten :)
 
Nei, ikke da jeg ventet gutt og ikke nå da jeg venter jente..
 
Vises ikke bakfra, og venter gutt. Men tror ikke det vistes noe særlig sist gang heller, og da ventet jeg jente
 
Ser ikke noe bakfra nei, magen går liksom rett ut i en spiss foran :) Er gutt
 
Fikk høre av en kollega at jeg "bar magen så flott". Vet ikke helt hva hun mente med det, men tror ikke det vises bak - enda!
 
Nææh, det gjorde det ikke sist heller, da ventet jeg jente. Nå venter jeg gutt :)
 
Måtte spørre mannen :p
Nei, det gjør visst ikke det :)
 
Trur ikkje det.....
Men føler meg blubben.... Magen er liksom ikkje SÅ stor heller....
 
Føler på meg at det vises på meg bakfra... andre svangerskap med jente her, men føler magen ser helt annerledes ut denne gangen.
 
Nei, eg skal ha gutt. Er kjempe svær men magen vekser berre framover eller ka eg skal sei. Viser ikkje bakfrå og visst eg ser meg i speilet i eit litt mørkt rom med ein mørk topp viser det ikkje framme heller, haha
 
Andre svangerskap med gutt her. Trur ikkje det viser så godt bakfra sånn kroppsmessig, men eg har så grådig vondt/gangsperre mellom beina (kva er no DET for noke?) så eg trur nok folk ser det på måten eg går på av og til :D
Om ein ser meg frå sida er eg snart like brei som eg er høg føler eg :)
 
Last edited:
Andre svangerskap med gutt her. Trur ikkje det viser så godt bakfra sånn kroppsmessig, men eg har så grådig vondt/gangsperre mellom beina (kva er no DET for noke?) så eg trur nok folk ser det på måten eg går på av og til :D
Om ein ser meg frå sida er eg snart like brei som eg er høg føler eg :)

Gangsperre oppi...musa? For det har nemmelig eg og, trudde eg var den einaste, hehe
 
Gangsperre oppi...musa? For det har nemmelig eg og, trudde eg var den einaste, hehe

Haha, ja! Eller, liksom i dei beina ved sida av, heilt på innsida av låra. Og bak til rumpa. Herregud, dette hørtes dumt ut, men veit ikkje korleis forklare det bedre :D
Det gjer iallefall slik at det å ta på seg sko og sokker er noooget problematisk :) Og at man gjerne "vralta" litt når man går, hoho.
 
Haha, ja! Eller, liksom i dei beina ved sida av, heilt på innsida av låra. Og bak til rumpa. Herregud, dette hørtes dumt ut, men veit ikkje korleis forklare det bedre :D
Det gjer iallefall slik at det å ta på seg sko og sokker er noooget problematisk :) Og at man gjerne "vralta" litt når man går, hoho.

Eg trur eg skjønnar ka du meinar, og isåfall har eg det på samme måte. Utrulig ildt! Så vondt at enkelte bevegelsar blir heilt umulige :O
 
Eg trur eg skjønnar ka du meinar, og isåfall har eg det på samme måte. Utrulig ildt! Så vondt at enkelte bevegelsar blir heilt umulige :O

Eg truur det vi har er noke symfysehelvete. Ana ikkje kva man kan gjer med det, vi får vel berre gå her som nokre hjelpelause 120åringar fram til mars :D

Sorry, no kuppa vi tråden litt her. :)
 
Back
Topp