Viser din baby interesse for det du spiser?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
HS sa til meg at brød skal være noe av det siste man introduserer, først grøt, så middag, så brød. Men jeg gir smuler likevel jeg, da :p Innimellom...
Og når jeg spiser brødskive har hun pleid å få noen små biter. Og det er visst sååååå godt!

Så hver gang jeg spiser nå, så sparker hun med bena og blir helt vill, skal bort og få hun og og ser på meg. Spiste Ritz i går, jeg og storesøster satt på gulvet, og så så lillesøster det og da var det gjort. Ikke snakk om at andre skal spise uten at hun får altså!

Andre babyer som er sånn og? :p Synes det er litt morsomt. Storesøster var aldri interessert i vår mat, hun var fornøyd med babymat hehe.

Han vil ha alt jeg spiser og drikker :P

Så rart. Min hs sa jeg kunne gi min litt brød, da var han 6 mnd..

ja umulig å spise/drikke noe uten at han også vil ha! blir skikkelig sinna om han ikke får smake :p

hs her sa allerede på 5 mnd kontroll at jeg kunne begynne med brød, så han får eget måltid med brød nå og greie str biter og skalken tilsist for å kose seg :) han er 7 mnd og en uke :)

Hun er helt gal etter mat her, også vist eg drikker noe, da kommer hun seg bort (vist hun kan) og river i glasset for hun skal drikke av det også!

ja umulig å spise/drikke noe uten at han også vil ha! blir skikkelig sinna om han ikke får smake :p

hs her sa allerede på 5 mnd kontroll at jeg kunne begynne med brød, så han får eget måltid med brød nå og greie str biter og skalken tilsist for å kose seg :) han er 7 mnd og en uke :)

Da er det likt med oss - kl 12 er det brødskive hver dag :)

Jeg velger oftest å ikke spise sammen med min for han skal ha det jeg spiser og drikker.:)

Han vil ha alt jeg spiser og drikker :p

Så rart. Min hs sa jeg kunne gi min litt brød, da var han 6 mnd..
Så lenge man gir 2 fulle porsjoner grøt, og middag, så er det visst greit :) noen gjør jo det ved 6 mnd. Ikke godt å,vite hva en skal tro når helsesøstre har ulike meninger.

Matvrak flere av dem hehe :)

Er egentlig kun hvis han sitter i bæreselen at han er nysgjerrig. Heldigvis ikke ofte jeg spiser når han sitter der

Her sa også helsesøster at det bare var å gi brød! Enda ikke gitt da, siden jeg sjeldent har brød i hus! Knekkebrødspiser!

Her sa også helsesøster at det bare var å gi brød! Enda ikke gitt da, siden jeg sjeldent har brød i hus! Knekkebrødspiser!
Jeg er også glad i knekkebrød (rugsprø) :) Men spiser periodevis brød. Har alltid brød i hus da, pga 3-åringen.
Rart de har så delte meninger om det.

Jahu her ser på og prøver å ta tak i alt jeg spiser :)

Back
Topp