Visdomstenner?

Jeg fikk mine første på videregående, i underkjeven. Har veldig liten kjeve uten plass til de andre tennene en gang, så de måtte trekkes før de var ute. [:'(]

Mine har drevet på å bryte seg ut i flere år [:-]
Midten av 20-åra, gj.snittlig.
Nå er alle 4 på plass, nesten helt ute.
Og de har gudskjelov plassert seg fint og smertefritt bak de andre jekslene - så jeg slipper trolig å trekke dem.

Fikk den første da jeg var 21, trakk den da... de neste kom eller ble fjernet i løpet av en tre-fire år - jeg hadde fem stykker, to oppe og tre nede

Alle 4 kom omtrent samtidig for noen mnd siden - 21år

Var vel rundt 30 da de to oppe kom fram. De er trekt nå. De to nede kommer ikke fram fordi de står mot de andre tennene. Har operert ut den ene. Både trekking og operering gikk kjapt og fint. Nesten ikke vondt etterpå heller[:D]

Fikk de iløpet av ungdomsskolen, trakk alle 3-4 år etter.

har en som driver å kommer, begynte å komme når jentene fikk sin første tann,rart det der, men tannlegen har sagt at den skal bort for den kommer skjevt,men måtte vente til den kom lengre ut,

har ikke fått de å tannlegen mente jeg ikke kom til å få de heller, d jeg mangler 6tenner fra før! (synst ikke! ) så leg lever på den!

Fikk nr. en da storesøster lå i magen, og holder på å få nr. 2 nå, og er gravid med nr. to

Fant ut at jeg hadde fått alle sammen smertefritt da jeg var 16 [:D]

Back
Topp