Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
På mandag var jeg å opererte ut ene visdomstanna,og det var mildt sagt jævlig!
Unner ikke en gang min værste fiende å måtte oppleve det.......tror jeg....hehe[:D]
uff, vet hvordan det er!!
Har trekt alle fire jeg, men det er jeg skikkelig glad for nå..Da er jeg kvitt dem for godt!!!!!slipper evt plager og slikt!!
Jeg for min del opererte ut alle mine 4 så jeg hadde kjevesperre 1 uke etter en av gangene og hadde smerter etter de to nede i 1 uke eller noe, men det gikk egentlig utrolig bra!
Første dagen spiste jeg suppe, men de neste dagene spiste jeg brød uten skorpa, det fungerte veldig bra... Og så putte maten på den sida man ikke har fjernet den... Det går som smurt det...
Lykke til!!!
Det går nok snart over!!!
Fått hevelse eller?
Viktig at du får ut matrester så ikke det setter seg betennelse i såret!!!
Jeg spiste bare suppe i fire - fem dager..Klarte nesten ikke åpne munnen..Dette var når jeg tok de to nedertse, men jeg fikk betennelse den siste gangen, og det var helt jævlig!!!!gikk rundt og var kjempe sulten hele tiden..suppe er ikke akkurat mettende i lengden..
Med de to oppe gikk det kjempe bra, spiste vanlig samme dag!!
Er det jeg sliter med og....klarer ikke åpne munnen,ikke kysse eller noe.. Har fått sånn greie jeg skal skylle munnen med i 2 min morgen og kveld da.....