vis meg

ORIGINAL: lykkeligemeg

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: lykkeligemeg

ooh, skulle det være bilde av oss selv eller sånn vi gjerne vil ha? hehe. for jeg ER ikke reese witherspoon altså og har aldri trodd at jeg er det[:D]

HELVETTE..jeg var SÅ langt ifra å sende pm nå[:o][X(]

hihi, det var SANNELIG godt du ikke lot deg friste! kunne fort blitt pinlig!!!ja, - for oss begge!

Ja,PUH[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Woolfmother

Frk.villiTrusa! du er faen med pen! akkurat sånn som jeg går å vil se ut! kjempe stilig på håret. men jeg er blond og har masse fall i håret... så de frisyrene der passermeg ikke....

Oi...*flau*
Tusn takk..haha[:)]
Men har du prøvd å stritte det da..?
Kanskje det funker da..?

jada, jeg gjør det ganske ofte, men håret mitt er litt vanskelig så det krøller seg opp igjen uansett hva jeg prøver på..
har sånn frisyre som malin, bare litt lenger lugg nå, har hatt det i flere år så jeg begynner å bli litt lei kan du si [8D]
har også hatt sånn lugg som deg og oppklippet forran, men blir et helvete med så mye rettetang. ofte rekker jeg det ikke[8D]

Jaa jeg skjønner godt du ikke gidder det i lengden ,jeg hater å dille med håret...
Setter det som oftest opp i en hale eller dult og lar det stå til..haha

her er det også hestehal og spenne i luggen om jeg ikke rekker noe annet, og sånn er det ofte kan du si. [8D]
vurderer faktisk en litt lang bob! men vet ikke om jeg tør. har hår til ganske langt nedpå ryggen..

ÅÅRH samme her !!!
Jeg er så dritalei av det lange håret men samtidig så syns jeg det er så pent med langt hår..
Vil ikke klippe meg,men det er så i veien !!!!!
VERTFALL når jeg skal sove[:-][:-][:-]

ORIGINAL: |Teposen|

Glemt bh'n eller..? D var lite fint.

Men lekkert hår ja [:D]

Jeg skal til frisøren om en uke, og da skal jeg klippe en mellomting mellom disse

Panneluggen ca sånn her

og lengden og klippen sånn som det her

og så kanskje en mellomting på fargen også[;)]

denne sveisen likte jeg

ORIGINAL: tafas

hva synes dere om den?

det ble litt for hockey-vri for min smak! men go for it hvis du likte den godt selv:) blir nok smashing!

denne likte jg http://media.photobucket.com/image/h%25C3%25A5rfrisyrer/xShayanex/PB070252.jpg

Har ikke noe spesiell frisyre her da egentlig.. Men er fornøyd med håret mitt sånn som det var der[8D]
Sorry om bildet ble stort.. kopierer fra face

ORIGINAL: tafas

hva synes dere om den?

Den var kul, hadde sånn frisyre når jeg var 13år, bare jeg hadde enda kortere hår bak [;)]

jeg har ca denne sveien

Frk.villiTrusa! du er faen med pen! akkurat sånn som jeg går å vil se ut! kjempe stilig på håret. men jeg er blond og har masse fall i håret... så de frisyrene der passermeg ikke....

Oi...*flau*
Tusn takk..haha[:)]
Men har du prøvd å stritte det da..?
Kanskje det funker da..?

jada, jeg gjør det ganske ofte, men håret mitt er litt vanskelig så det krøller seg opp igjen uansett hva jeg prøver på..
har sånn frisyre som malin, bare litt lenger lugg nå, har hatt det i flere år så jeg begynner å bli litt lei kan du si [8D]
har også hatt sånn lugg som deg og oppklippet forran, men blir et helvete med så mye rettetang. ofte rekker jeg det ikke[8D]

Jaa jeg skjønner godt du ikke gidder det i lengden ,jeg hater å dille med håret...
Setter det som oftest opp i en hale eller dult og lar det stå til..haha

her er det også hestehal og spenne i luggen om jeg ikke rekker noe annet, og sånn er det ofte kan du si. [8D]
vurderer faktisk en litt lang bob! men vet ikke om jeg tør. har hår til ganske langt nedpå ryggen..

ÅÅRH samme her !!!
Jeg er så dritalei av det lange håret men samtidig så syns jeg det er så pent med langt hår..
Vil ikke klippe meg,men det er så i veien !!!!!
VERTFALL når jeg skal sove[:-][:-][:-]

ja, og under andre senge aktiviteter![:D] hehe
men har snakket med venninna mi, hun er frisør, og hun trodde det kunne bli kult.
en annen venninne av meg sier det samme, så jeg skal se hva frisøren min sier om saken [8D]
om jeg er dristig nok gjør jeg det kanskje

Tipper det blir knall,da må jeg få se bilder..[:D][:D]
Også er det jo så sinnsykt deilig ,den følelsen når du ikke har noe hår igjen nesten..[:D][:D][:D]
Nesten som fantomspark,man kjenner etter håret men det er ikke der..[:D][:D][:D]

Denne likte jeg

Men nå driver jeg egentlig å sparer til langt hår, men noe sånt hadde vært tøft.[:D]

ORIGINAL: Mesaana

Denne likte jeg

Men nå driver jeg egentlig å sparer til langt hår, men noe sånt hadde vært tøft.[:D]

Det var DRITKULT[:D][:D][:D][:D]

denne har ser ut rett fra frisør, men hvordan kan vi få dette like pent etter en vanlig dag på kjøkkenet og etter løpping etter barna
hvordan klarer man å fikse på håret sånn uten å måtte til frisørern[8|]

Back
Topp