vis meg

Bare at jeg vil ha brunt hår med lyse striper [;)][;)]
Også liker jeg bedre side skill, kler ikke midt skill!

Sånn som jeg har nå.[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Sånn som jeg har nå.[:)]

samme her[:)]

ORIGINAL: Senator Malin

Har alltid den klippen jeg ønsker meg jeg [:D]

hehe, vis den da[8D]

ORIGINAL: Starlight Girl

hmmm, den var fin, damen og da[:D]

ORIGINAL: Woolfmother

Frk.villiTrusa! du er faen med pen! akkurat sånn som jeg går å vil se ut! kjempe stilig på håret. men jeg er blond og har masse fall i håret... så de frisyrene der passermeg ikke....

Oi...*flau*
Tusn takk..haha[:)]
Men har du prøvd å stritte det da..?
Kanskje det funker da..?

ooh, skulle det være bilde av oss selv eller sånn vi gjerne vil ha? hehe. for jeg ER ikke reese witherspoon altså og har aldri trodd at jeg er det[:D]

ORIGINAL: tafas

ORIGINAL: Starlight Girl

hmmm, den var fin, damen og da[:D]

ja fin frisyre, jeg elsker oppklipt hår [:)]

Hehe ja hun er ikke akkurat stygg, hun heter Taylor momsen.

sjekk ut denne siden[:D]   http://www.prohaircut.com/medium_haircut_5.htm

ORIGINAL: lykkeligemeg

ooh, skulle det være bilde av oss selv eller sånn vi gjerne vil ha? hehe. for jeg ER ikke reese witherspoon altså og har aldri trodd at jeg er det[:D]

HELVETTE..jeg var SÅ langt ifra å sende pm nå[:o][X(]

skulle ønske jeg passet med kort hår. nå har jeg hår ned til rumpa snart [:-] skulle ønske jeg turte å klippe det av

Frk.villiTrusa! du er faen med pen! akkurat sånn som jeg går å vil se ut! kjempe stilig på håret. men jeg er blond og har masse fall i håret... så de frisyrene der passermeg ikke....

Oi...*flau*
Tusn takk..haha[:)]
Men har du prøvd å stritte det da..?
Kanskje det funker da..?

jada, jeg gjør det ganske ofte, men håret mitt er litt vanskelig så det krøller seg opp igjen uansett hva jeg prøver på..
har sånn frisyre som malin, bare litt lenger lugg nå, har hatt det i flere år så jeg begynner å bli litt lei kan du si [8D]
har også hatt sånn lugg som deg og oppklippet forran, men blir et helvete med så mye rettetang. ofte rekker jeg det ikke[8D]

Jaa jeg skjønner godt du ikke gidder det i lengden ,jeg hater å dille med håret...
Setter det som oftest opp i en hale eller dult og lar det stå til..haha

ORIGINAL: lykkeligemeg

HELVETTE..jeg var SÅ langt ifra å sende pm nå[:o][X(]

hihi, det var SANNELIG godt du ikke lot deg friste! kunne fort blitt pinlig!!!ja, - for oss begge!

Back
Topp