VIS meg

Ida82

Forumet er livet
bilder av din/dine favoritt tapet/tapeter!![:)] Skriv gjerne hvor man får tak i de!![;)]

Eller har dere noen hjemme? I stua/soverommet deres/barnerom....

denna like eg godt, men tror den er gått ut..

tapet på soverom

tapet på en vegg i stua

bl81: Å den tapeten var kjempe nydelig!! Hvor kjøpte du den? (selvom den kanskje har gått ut, så kan det jo hende de har noe lignende! *håpe*)

Godzilla: den dere har i stua, hvor kjøpte dere den? Den var jo lekker!!!!!!!!!!!!

Godzilla: den dere har i stua, hvor kjøpte dere den? Den var jo lekker!!!!!!!!!!!!

samme vil jeg vite..skal ha noe lignende oppe når vi innreder der

ORIGINAL: Ida82

bl81: Å den tapeten var kjempe nydelig!! Hvor kjøpte du den? (selvom den kanskje har gått ut, så kan det jo hende de har noe lignende! *håpe*)

Takk, superfornøyd etter å ha hatt en retrotapet der før, nå er det litt mer romatisk og shabby som jeg liker det-

Den har vi kjøpt på en kjede som heter Corona(finnes flere butikker i Kristiansand/Søgne), husker ikke hva den heter...men den er veldig spesiell....Når det er litt mørkt i stua ser den helt hvit ut, og blomstene er sølvgrå og blir lysebrun i et spes lys[;)]

den er kjøpt på fargerike, er alltids lov å håpe da..
håper du finne en du liker ihvertfall[:)]

ORIGINAL: {Serine sin mamma}

denna elske eg, har den på snuppå sitt rom[:D]
Huske ikkje nummeret på an, men det er Borge sin.

Så lekker! Vet du om de har den i flere farger?

ORIGINAL: *Kristoffers mamma*

ORIGINAL: MsMarte.

hvor har du kjøpt denne?? likte den godt[;)][;)]

fargerike, borge tapet :)

ORIGINAL: Elera

ORIGINAL: Princess#290508#

Så lekker! Vet du om de har den i flere farger?

Denne er i flere farger ja [:)] Vurderte den i en annen farge på soverommet. Den er rålekker [:)]

Den var rå lekker og den MÅ jeg ha på snuppa mi sitt rom!! Husker du hvilke andre farger den fantes i? Den du har på bilde der, den er i brunfarge?? Det er jo også kjempe fint!!![:)]

ORIGINAL: Princess#290508#

En annen ting, er alven påført i etter kant?

det lurer jeg også på??[:)]

er fuglene og alven wallies?

dytte litt på dette spørsmålet ja[:)]

Tror det må være wallies, for var innom farveglede corona og jeg fant tapeten. Er ganske sikker på at det var den tapeten, men fikk forståelse av at det ikke var noe alv eller fugl på den.. Men han jeg fikk litt hjelp av visste ikke om de solgte de walisene heller..

hun svarte meg på pm! hun har laget wallies'ene selv ;)

HÆÆÆ???? Fytti[&:][:D] SÅ flink da!!!!

hun svarte meg på pm! hun har laget wallies'ene selv ;)

HÆÆÆ???? Fytti[&:][:D] SÅ flink da!!!!

i svarte.....åssen har ho fått til det da??[:)]

Back
Topp