Vis meg vaskerommet ditt?!

Frk.Keller

Glad i forumet
Heisann, vi driver å pusser opp vaskerommet vårt, og jeg er såå i tvil på hvordan vi skal løse det, rommet er litt lite og jeg må utnytte plassen maksimalt, jeg ønsker at det skal være praktisk men så har jeg en stor drøm om at jeg skal få det til å se bra ut i tillegg...

Så, hvis du har et vaskerom du er stolt av, VIS meg det!

Og eventuelle erfaringer rundt hva som er praktisk og ikke tar jeg også veldig imot! :D:D:D

ImageUploadedByBV Forum1382550237.872329.jpg

Har vaskerom på badet :-) ImageUploadedByBV Forum1382550281.420113.jpg
ImageUploadedByBV Forum1382550428.357622.jpg stellebordet e borte nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer an på hvor lite det er...?
Benk over vaskemaskin og tørketrommel til å brette klær på er praktisk. Overskap til vaskemiddel og diverse. Utslagsvask hvor du kan spyle av gjørmete støvler og blomsterkrukker ol.

Har ikke, men ville hatt: varmekabler på gulv. Utslagsvask, vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre med benk over. Stang i taket til å henge klær på kleshengere på.

Eg har ikkje vaske rom heller .. Har bara vaskemaskinen og torketummlen opp på varandra nede i kjellaren ..

Tror ikke dere vil se slr rotet der inne er liksom både vaskerom og bod.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikkje enda desverre.. men når vi får skal eg ha hylle over vaskemaskin og tørketrommel til å brette klær etc.. og skaaap over der igjen. Utslagsvask og dør utifra og inn:)

Har ikke bilde,men vi har en benk tvers over kortveggen.. Den er god å ha!
Takhengt klesstativ ville jeg aldri vært foruten!

Me driv å lager til vårt. Skal ha lav benk som maskinene skal stå oppå, slik at dei er i rett høgde når eg skal ta ut og legge i. Me skal ha 2 vaskemaskiner og 1 tørketrommel. Vil ikkje vaske mannens arbeidsklær fulle i bensin/olje osv ilag med babyklær. Over maskinene skal me ha overskap til vaskemiddel osv.

På andre sida av rommet skal me ha gammel kjøkkeninnredning med skuffer, høgskap til støvsuger, vaskekost osv, og benkeplate. Og så tørkesnor i taket. Varmekabler er det allerede på golvet. Det ville vært for omfattende å lage skikkelig golv der, sida det er ein gammel kjeller, så me har malt Epoxygrunning på. Da er det mykje lettere å vaske, og varmere å gå på. :)

Er veldig glad i hyller, hyller for å ha vaskepulver,tøymykner. strykjern.. foreks.. :):)smiley-chores003

Det bør være STORT! Slik at du får plass til et eller to tørkestativ slått ut. Samtidig ha plass til barnevogna der, ektra hyller/extra skostativ, masse skap... Og samtidig kunne gå/bevege/jobbe der inne! ;) hehe... For å si det sånn, vi mangler det meste av dette på vårt

Har ikke bilde av vaskerommet mitt, det er ikke så veldig stort, men stort nok :)
Har tørketrommel og vaskemaskin oppå hverandre, utslagsvask vedsiden av og hyller til å ha evt vaskemidler, skyllemidler osv :) Skulle gjerne ha hatt plass til en benk hvor man kan stå å brette, men det har jeg ikke dessverre :)

Back
Topp