C ChicaMe Forelsket i forumet Aprilbarna`15 6 Feb 2011 #1 Trenger litt inspirasjon å vil gjerne se DIN stue! [:D]
BoomBoom Betatt av forumet 6 Feb 2011 #2 ORIGINAL: Lolodi Ikke helt sånn jeg vil ha det, men vi skal bygge på og jeg gidder ikke å gjøre så mye ut av det før det. er det ikea sofa?
ORIGINAL: Lolodi Ikke helt sånn jeg vil ha det, men vi skal bygge på og jeg gidder ikke å gjøre så mye ut av det før det. er det ikea sofa?
C ChicaMe Forelsket i forumet Aprilbarna`15 7 Feb 2011 #5 Mistik : så fint du har det, hvordan bord er dette? :)
M mammatileijente Forumet er livet VIP 7 Feb 2011 #7 Sånn her[:)] (bortsett fra den krakken der.. den står i gangen.. ikke i stua[:)])
U unemoren Forumet er livet 7 Feb 2011 #8 Har lysfat på bordet nå,ny lampe i vinduet og nye gardiner og nytt spisestue som er hvit.
C ChicaMe Forelsket i forumet Aprilbarna`15 7 Feb 2011 #10 ORIGINAL: Fridasinmamma Sånn her[:)] (bortsett fra den krakken der.. den står i gangen.. ikke i stua[:)]) så kooooselig :)))
ORIGINAL: Fridasinmamma Sånn her[:)] (bortsett fra den krakken der.. den står i gangen.. ikke i stua[:)]) så kooooselig :)))