Vis meg pepperkakehuset ditt *Bildetråd*

Selveste Kråka

Elsker forumet

Her er vårt:

Må jo ha Mercedes-stjerna på taket.... [;)]

Nam nam, et helt hus med godteri på!!! [:D][:D]

Dytter  [:)]

INGEN som vil legge ut bilde av pepperkakehuset sitt????? [8|]

Kjempe fint hus! Nam[:)]
Jeg har ikke laget noe pepperkake hus i år...

ORIGINAL: jcma

her er mitt hus[:)]

Åååååååååå, så fint det var!!!!! [:)]

[:)]  Flere?

Jeg vil se flere pepperkakehus... [:)]

hehe her er vårt.. Jeg åpnet det jo i butikken og det så helt og fint ut, men kunne jo ikke ta av plasten. Så da jeg kom hjem  og tok bort de store takplatene, var alt bare knust under. gidder ikke begynne å lime det der altså. Skal kjøpe nytt idag[:)]

ORIGINAL: 3_barnsmor

hehe her er vårt.. Jeg åpnet det jo i butikken og det så helt og fint ut, men kunne jo ikke ta av plasten. Så da jeg kom hjem  og tok bort de store takplatene, var alt bare knust under. gidder ikke begynne å lime det der altså. Skal kjøpe nytt idag[:)]

Samme problem her med 3 ulike bokser, styr unna det merket..

Her er borgen vår:

I vinduene er det smeltet sukkertøy... Barna har pyntet[;)]

Dette er gubbens prosjekt, han lagde maler og allting! Syns han har vært flink jeg

ORIGINAL: Tante Sofie

Her er borgen vår:

I vinduene er det smeltet sukkertøy... Barna har pyntet[;)]

Dette er gubbens prosjekt, han lagde maler og allting! Syns han har vært flink jeg

Oj, såååå stilig!! Kjempefint[:D]

ORIGINAL: Leatroll

ORIGINAL: 3_barnsmor

Samme problem her med 3 ulike bokser, styr unna det merket..

samme problemet hadde jeg også..men det var liksom bare det merket som butikkene hadde...

Back
Topp