Vis meg et bilde av deg selv som du er fornøyd med

ORIGINAL: *Starwish*

ORIGINAL: FKHFrøken

Her e meg for en del kg siden, va vel i den tiå dobbelhaken min ikkje va så synlige.[;)]

Og så har me detta bilde her då, kor eg e skikkelig fornøyd med å ha fått favoritt desserten min på T.G.I Fridays

Va vel i den tiå eg va fornøyd med meg sjøl desse bildene blei tatt.

SÅ fin du er [:)][:)] Og den desserten så innmari deilig ut!!

Takk for det[:)] *rødmer* må jo sei det da at eg føle meg ikkje så fine for tiå...
den desserten e dritt go'e[;)].
varme brownis, sjokolade og vanilje is, karamell og sjokolade saus, pisket krem og karamellisert popkorn. nam.. fikk vann i munnen nå[:)].. hehe

slottsfjellfestivalen i fjor sommer.. noen kg lettere[:-]

ORIGINAL: Myfirst

Hmmm, det må bli dette.. Ca. 6 mnd. før jeg ble gravid[:)]

FINA [:)][:)] Skikkelig fin!

ORIGINAL: pops25

slottsfjellfestivalen i fjor sommer.. noen kg lettere[:-]

Du er kjempepen!! [:)] Og jeg trur vi alle var noen kg letter på disse bildene.. hehe. motivasjonstråd dette her føler jeg [;)]

Takk for det[:D] hehe ja.. det kan du si.. en kan nesten bli litt deprimert av å se sånne bilder.. hihi...Måtte en komme tilbake til vekten sin igjen[8|]

Enig! det må jo resultere i utrolig mange vakre augustbarn [:)]

ORIGINAL: *Starwish*

ORIGINAL: Myfirst

Hmmm, det må bli dette.. Ca. 6 mnd. før jeg ble gravid[:)]

FINA [:)][:)] Skikkelig fin!

Takk[:)]

Har ikke noe særlig bilder på denne laptopen, men må si dere er nydelige jenter!!

Måtte vise sambo bildet av den desserten der, så nå er han på kjøkkenet og fikser is, nonstop og peanøtter til meg[:D] Ikke heelt det samme, men absolutt bra på så kort varsel, hihi[:D][:D]

får det ikke til på den dataen jeg sitter nå, så får legge ut en anna dag jeg..

Men WOW for noen pene damer det er her da[:D] Vet ikke om jeg tørr å legge ut bilder jeg[8D]

Å joda, du tør legge ut bilde [:D] Og jeg venter og følger med om du legger ut. Hehe!!

ORIGINAL: Augustpia10

Har ikke noe særlig bilder på denne laptopen, men må si dere er nydelige jenter!!

Måtte vise sambo bildet av den desserten der, så nå er han på kjøkkenet og fikser is, nonstop og peanøtter til meg[:D] Ikke heelt det samme, men absolutt bra på så kort varsel, hihi[:D][:D]

syns absolutt det var godkjent dessert [;)] snille sambo din!

Fra reklame til en av studentrevyene jeg har vært med på. Utenom bildene fra bryllupsalbumet vårt (som seff ikke er på nett) så er det dette jeg er mest fornøyd med de siste åra. [;)]

Her er meg fra utdrikkingslaget mitt.Fikk fotoshoot i Stockholm med full pakke!

Har egentli flere jeg er veldig fornøyd med..[;)] Og disse 3 er de jeg liker best.. (sorry store bilder, limt fra FB )

ORIGINAL: Ju9ta

Har egentli flere jeg er veldig fornøyd med..[;)] Og disse 3 er de jeg liker best.. (sorry store bilder, limt fra FB )

Kjempefine!!!

ORIGINAL: Carta

Fra reklame til en av studentrevyene jeg har vært med på. Utenom bildene fra bryllupsalbumet vårt (som seff ikke er på nett) så er det dette jeg er mest fornøyd med de siste åra. [;)]

Skjønner at du er fornøyd med dette bildet, du er kjempevakker [:)]

ORIGINAL: snartmamma77

Her er meg fra utdrikkingslaget mitt.Fikk fotoshoot i Stockholm med full pakke!

WOW, så vakker [:)] Og for en morsom gave å få.. det var en god idee!

ORIGINAL: Ju9ta

Ja det skjønner jeg at du er, for du er rett og slett nydelig [:)][:)] Heldig du som er fotogen!!

Back
Topp