Vis meg ditt dåpsbord

Vårmage

Forelsket i forumet
Hei. Skal snart ha dåp,og da tenkte jeg det kunne være en god ide å se hvordan andre har gjort det på den store dagen[:D] Altså hvordan dere har pyntet bordet der dere satt og spiste.[;)] Kom igjen og legg inn bilder,hadde vært morsomt å se hvor ulikt man kan gjøre det.

Mrs.Shaanett: Det var et flott pyntet bord,passe masse pynt[;)] Hadde dere laget bordkort også?

stibli: Så flott dere hadde brettet serviettene.
Pernilleht: Dere hadde kule fat,ikke så tradisjonelle.

Har dere brukt sånn engangsduk? Eller har dere kjøpt ordentlige duker? Tenker det hadde vært greit å kjøpt en lang rull,så bare krølle den sammen og rett i søpla når vi er ferdige[;)]

Vi hadde det på et hotell, så det var ordentlige duker... Skulle jeg hatt det hjemme eller et sted hvor jeg skulle rydda/vaska etter meg så hadde det blitt papir[:D]

Tips til duk:
På kid har de ofte tilbud på gardiner, vi kjøpte hvite gardiner og brukte på bordet, ble ikke mange kronene dyrere enn engangsduker og mamma fikk nye gardiner etterpå[:D][;)]

Her er bordet vi hadde til lillegutt.

Jeg ser du er fra Tromsø. Hvis du er interessert så kan du kjøpe en slik en hos meg...

hehe er ikke så minimalistisk av meg, men har ikke bilde:P
hadde rosa servietter. kvister med sølvspray på med rosa smokker som pynt.. rosa kubbelys
åså maaasse rosa dilldall bortover midten på bordet:)

veldig dårlig bilde

Mange flotte forslag,er det flere som har bilder fra sitt bord?

Jeg har, men får ikke tilgang til de akuratt nå... Stupid piczo[8|]
Skal legge ut bilde når jeg kommer meg innpå[:D]

dåpsbordet vårt[:D]

Svigerinna mi kjøpte sånn metervare med velour på jysk (ikke så mange kr for 5 m) i den hvite fargen som hun brukte som duk, ble veldig bra til den rosa pynten! Og ikke så dyrt[:)]

Har dessverre ikke bilde av vårt bord

Her er vårs bord

Hadde koldtbor, så gjestan fikk hent asjetta sjøl [8D]
ikke hadde vi nå mester i serviett-bretting i familien heller [8|][8D]

det dingel-dangle vi hadde på bordet satt æ å mamma å laga... tok laaaang tid, men vi syns det blei fint te slutt [:)]

Back
Topp