Vis meg din vogn!

Så bra.. Begynner å bli mer og mer sikker på at det var lurt nå =P Hehe.. Vi har også sportsdelen, men den har vi satt oppe så lenge, siden vi ikke blir bruken den i starten =)

Sant, sportsdelen bruker jo jeg nå, på tuppa :P
Men er ikke så mye ho vil bruke vogn. Så skal jeg sende trekke på dypbagen til rensing nå snart, så det er klart til bruk :D

Her er min vogn ! Samme som jeg har brukt til de 2 andre også:) Tenkt mye på å kjøpe ny vogn denne gangen, men har kommet frem til at denne er like fin til å brukes denne gangen også, så skal vi heller kjøpe nytt trekk til sportsdelen :)
MISUNNELIG!! Lilla MB!!! Me want! Har svart vi da, og beige sportsdel.

Ehm.. Mener det ble 6100 ink. frakt! Da var det bagdel, sportsdel og bilsete (og understell selvfølgelig) Også var det regntrekk, hjulbeskyttere, myggnett, parasoll, fotposer til båre bagdelen, sportsdelen og bilsetet. Eget myggnett til bilsetet. følger med ekstra trekk til å ha inni vogna i ull til vinteren. Voxipose og stellebag med avtagbar stellematte.. Tror det var alt =P Du kan velge mellom mange forskjellige dekk og den finnes i massevis av farger =) Vognpakka koster 5499, vi valgte voxipose som tillegg på vogna og fikk den da til 649. De sender den hvor som helst i Norge for en og samme pris, men husker ikke prisen.. Var under 200 kr tror jeg. =) Vi hadde masse kontakt med levrandøren, så fikk litt avslag i prisen.. Aner ikke hvorfor, men gubben er så sinnsykt pratsom, så han fikk sikkert snakka seg til no =P

Åh hjelp! Sinsykt billig!

Ja.. ikke rart man blir skeptisk =P Hihi.. Men vi ble overbevist, og det er jeg veldig fornøyd med nå =)

Her er min vogn:) Er så glad i den:) Har også sportsdelen til denne:)

Vedlegg

• 163703_10150110632991399_410945_n.jpg
    163703_10150110632991399_410945_n.jpg
    42,9 KB · Visninger: 46
MISUNNELIG!! Lilla MB!!! Me want! Har svart vi da, og beige sportsdel.
Hehe, ja falt pladask for den lillafargen :) Kjøpte den i 2007 da det var så masse farger både på bag og sportsdel :) Synes den har holdt seg så bra at den kan brukes denne gangen også ! Litt moro med en vogn ikke alle andre har også er den jo så utrolig god å trille ! :) Har den grønne sportsdelen med blomster på kalesjen ! Men har bestilt den som heter fashion victim nå ! Var den eneste dem hadde igjen utenom standar fargene :/ Svart er jo også fint da ! Passer med alt av farger på poser/dyner og tepper da :)

Den er så nydelig ! Hadde den i hvit til elstegutten og i crem til lillebror :)
Var du fornøyd med den i hvit? Eller ble den fort skitten og stygg? Er litt redd for det, men jeg klarte ikke dy meg :D

Var du fornøyd med den i hvit? Eller ble den fort skitten og stygg? Er litt redd for det, men jeg klarte ikke dy meg :D

Kjempe fornøyd :D jeg brukte bagdelen i 8-9 mnd å vasket den bare 1 gang utvendig bare for at jeg følte den trengte en vask, ikke for at den egentlig trengte det :) men sportsdelen er litt mer "dum" siden den er hvit, så annbefaler deg å ikke bruke fottrekket når det er sørpe/søle vær før det ble skittent bare du så på en søle :p men ellers suuper fornøyd ! Anger på at jeg solgte den :(

Vis vedlegget 6479
Vi har kjøpt denne.. Baby Merc.. Hadde aldri hørt om merket før.. så vi var veldig skeptiske.. Men leste mye om den på nett og kontaktet levrandøren.. Vi bestemte oss for å prøve, siden vi kunne sende den tilbake og få igjen pengene hvis ikke vi likte den =) Da den kom ble vi veldig overrasket.. Den var mye finere enn på bildet vi hadde sett på nettet. Pluss at det virker som det er god kvalitet også er det god plass.. Var både bagvogn, sportsdel og bilsete i et. Bilsetet kan også festes på understellet til vogna.. Og det er veldig enkelt å skifte fra bag til bilsete osv. =)

Hvor bestilte du denne vognen fra??

Her er vår:) x-lander, kjøpte den med sportsdel til snuppa:) så ble jeg ringt av lekebutikken at di hadde opphørsalg og solgte baggen til vognen for 300 med regntrekk og myggnetting:) er veldig spent på å bruke den:) ImageUploadedByBV Forum1362416654.480304.jpg ImageUploadedByBV Forum1362416663.339492.jpg

Vi har kjøpt denne: emmaljunga edge med classic chrome understell. sittedel og stelleveske i samme farge også. pp dark grey.
stå.jpg

foresten, jeg har ikke rosa fargen, men Rød.
Sikkert kjempefin med rødt å ! Syns den vogna er så fin og hadde egentlig bestemt oss for å kjøpe den i fargen scandinavia, men så syns vi det er tull å bruke så mye penger på ny vogn når den vi har fra før er like fin å ! Huff, kan jo liksom ikke ha 2 bagvogner heller.. Tror jeg skal la være å se på vogner jeg :P

Sikkert kjempefin med rødt å ! Syns den vogna er så fin og hadde egentlig bestemt oss for å kjøpe den i fargen scandinavia, men så syns vi det er tull å bruke så mye penger på ny vogn når den vi har fra før er like fin å ! Huff, kan jo liksom ikke ha 2 bagvogner heller.. Tror jeg skal la være å se på vogner jeg :p

Hehe, vi kjøpte denne pga jeg visste at den holder lenge, å at vi SKULLE Bruke den uansett til neste mann. har jo 10 års garanti på den også :D

Så jeg har ikke tittet eller brydd meg om å titte på ny vogn.

Vi har emmaljunga mondial. Sort med hvite prikker.:)

Mulig vi skal kjøpe en tfk joggster twist...hmmm

Vi skal kjøpe Babytavel Amsterdam, sportsdel og bag for 4200 kr i Sverige:-)

Back
Topp