Vis meg din stil =)

MyFairytale <3

Glad i forumet
Noen som vil vise frem hvordan de har det hjemme??
Hadde vært morsomt med litt inspirasjon til å forandre litt! =)
Jeg er veldig kjørt fast i "min" stil, og selv om jeg liker den godt hadde det ikke skadet med litt inspirasjon =)

Jeg kan godt vise hvordan det ser ur her, men det kan ikke kalles stil.. :p så da er man jo like langt..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Haha, vår stil er "gamle arva møbler i et gammelt arva hus" :P

her er det lyse møbler, og lyse vegger med et hint av grått i.. Hehe. Har sort sofa da. Prøver å få inn litt farger på kubbelys, t-lys glass , gardiner og duker.

Ok, bilder tatt fra liggende stilling i benken, orket ikke teise meg fornå ta bedre bilder:p ImageUploadedByBV Forum1363027425.593045.jpg
ImageUploadedByBV Forum1363027442.274290.jpg
ImageUploadedByBV Forum1363027460.889035.jpg

Jeg kan godt vise hvordan det ser ur her, men det kan ikke kalles stil.. :p så da er man jo like langt..

Det er jo din stil =) Hehe.. er nok ingen bestemt stil her hos meg heller.. bare setter inn det jeg liker jeg =)

Det er jo din stil =) Hehe.. er nok ingen bestemt stil her hos meg heller.. bare setter inn det jeg liker jeg =)

Muligens.. bare at jeg har ingen rød tråd gjennom noe av huset.. ting tar tid.. :p skulle byttet ut en del over alt, men alt til sin tid. :p er ikke så nøye på det, bare det ikke blir for mye dill.. :)

Spisekrok.jpg Her er "spisestuen" min.. Venter på levering av en sofabenk som kommer om noen uker, JIPPI! :)

Så utrolig fin den tapeten var =) Er den grå med lilla blomster??

Back
Topp