Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
jøss.. folk er jammen hårsåre her inne !
er i grunn enig med Labambie .. samme som at de med syltynne bein ikke kler forskjellige støvletter !
ORIGINAL: Burger
ORIGINAL: Smulen
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: S_C
Flate ballerinasko er helt gruuuusomt synes jeg. Og når det er tjukkaser som har de på, blir det bare enda verre
Haha, hvilken uttalelse er dette?? Spesielt når tjukkaser har de på??
Uffa meg..
Når folk på min størrelse (dvs. over 130 kg) så flyter foten veldig ut, og ut mot sidene. I sånne sko ser det virkelig helt grusomt ut.
Jeg sier jo dette fordi jeg er tjukkas selv da, haha! Hadde aldri sagt det ellers.
Men selv om du er stor og ikke syntes det ser bra ut så håper jeg at du forstår at det kan virke støtende for andre?
Støtende faktisk.. Herregud, man må virkelig passe sine ord her inne.. Hva i all verden er støtende med det hun skriver? Er det ordet tjukkaser som er stødende?
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
ORIGINAL: S_Cfor de har som regel breie føtter,og de vier skoene ut,sånn at du nesten ikke ser skoen,bare foten.
Flate ballerinasko er helt gruuuusomt synes jeg. Og når det er tjukkaser som har de på, blir det bare enda verre
Uffa meg..
Det er jo ikke alltid sånn. Jeg er stor men beina mine tyter da ikke ut av skoene fordi om...
ORIGINAL: inamaria
Uffa meg..
Når folk på min størrelse (dvs. over 130 kg) så flyter foten veldig ut, og ut mot sidene. I sånne sko ser det virkelig helt grusomt ut.
Jeg sier jo dette fordi jeg er tjukkas selv da, haha! Hadde aldri sagt det ellers.
nå blir jeg sikkert slakta siden jeg selv ikke er tjukk, men uansett. Jeg syns at tykke damer, eller damer med kraftige ben blir seende enda større ut i ballerinasko.
ORIGINAL: Kizzapus

Uffa meg..
Men selv om du er stor og ikke syntes det ser bra ut så håper jeg at du forstår at det kan virke støtende for andre?

ORIGINAL: Mummyme
[:'(][:'(]
Syns det er grisstygt når små jenter kommer i disse, og har skjeivet de! Se helt jæwli ut!
ORIGINAL: *Meya*
Alt med hæler... Det er grusomt med sko med hæler generelt.