vis meg de styggeste skoene du vet av *insp*

ORIGINAL: Småtroll nr 2

ORIGINAL: Mummyme

[:'(][:'(]

Syns det er grisstygt når små jenter kommer i disse, og har skjeivet de! Se helt jæwli ut!

Hva betyr skjeivet?

Sikkert at dem er tråkket skjeve

månesko, uggs,sko med 9cm hæler og opp. crocs er  også ugly(men bruker sjøl på jobben)

jøss.. folk er jammen hårsåre her inne !

er i grunn enig med Labambie .. samme som at de med syltynne bein ikke kler forskjellige støvletter !

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jøss.. folk er jammen hårsåre her inne !

er i grunn enig med Labambie .. samme som at de med syltynne bein ikke kler forskjellige støvletter !

eller sånne som meg som ikke kan bruke smale sko pga jeg har litt brei fot.. ser helt grusomt jævlig ut!

ORIGINAL: stoltmortil4

Den type sko er grusomme synes jeg

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: Smulen

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: S_C

Flate ballerinasko er helt gruuuusomt synes jeg. Og når det er tjukkaser som har de på, blir det bare enda verre

Haha, hvilken uttalelse er dette?? Spesielt når tjukkaser har de på??
Uffa meg..

Når folk på min størrelse (dvs. over 130 kg) så flyter foten veldig ut, og ut mot sidene. I sånne sko ser det virkelig helt grusomt ut.

Jeg sier jo dette fordi jeg er tjukkas selv da, haha! Hadde aldri sagt det ellers.

Men selv om du er stor og ikke syntes det ser bra ut så håper jeg at du forstår at det kan virke støtende for andre?

Støtende faktisk.. Herregud, man må virkelig passe sine ord her inne.. Hva i all verden er støtende med det hun skriver? Er det ordet tjukkaser som er stødende?

Jeg bruker type ballerina sko og veier godt over 100 kg.

Men hvis noen synes jeg er stygg i de, så driter jeg rett frem i det. For dere har kanskje sko jeg synes er stygge, eller andre stygge klær.

Smaken er som baken, delt!!

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Flate ballerinasko er helt gruuuusomt synes jeg. Og når det er tjukkaser som har de på, blir det bare enda verre

Uffa meg..
for de har som regel breie føtter,og de vier skoene ut,sånn at du nesten ikke ser skoen,bare foten.

Det er jo ikke alltid sånn. Jeg er stor men beina mine tyter da ikke ut av skoene fordi om...

Ikke mine bein heller, har smalere enn ei veninne som knapt har halve vekta mi.

Enig i omtrendt alle her, utenom skateskoa.. :p
Syns faktisk de som var bilde av var litt kule og.. [8|]

Jeg liker ikke: mokkasiner, frynesko, støvletter med peep-toe (hva i alle dager er greia med det?), buffalosko, skatesko, UGGs, crocs - særlig de med pels, Doc Martens, MBT-sko...

Liker derimot: Gladiatorsandaler (de små) og ballerinasko, som nevnt her.

ORIGINAL: inamaria

Uffa meg..

Når folk på min størrelse (dvs. over 130 kg) så flyter foten veldig ut, og ut mot sidene. I sånne sko ser det virkelig helt grusomt ut.

Jeg sier jo dette fordi jeg er tjukkas selv da, haha! Hadde aldri sagt det ellers.

nå blir jeg sikkert slakta siden jeg selv ikke er tjukk, men uansett. Jeg syns at tykke damer, eller damer med kraftige ben blir seende enda større ut i ballerinasko.

Enig, ser ikke bra ut! Men noe jeg synes er litt rart er at man kan bare omtale de overvektige som "tjukkaser" om man er det selv, om noen andre hadd sagt noe som dette, hadde det mildt sagt blitt hel*****!!

da har jeg endelig lært meg hva kilehæl er[:)]

Jeg er enig med det med ballerinasko. Egentlig veldig mange sko med lav hæl ser i alle fall jeg feitere ut i. Høye hæler gjør illusjon av slankere legg...

Ellers innser jeg at jeg ikke vet om noen sko som er fine. Alle jeg har likt og liker er nevnt i denne tråden...

Mokkasiner...og spes på menn! [:D]

Og disse....skikkelig lekre! Spes når de er blitt skeiv-tråkka og bare flyter ut på sidene bak[:D]

Uffa meg..

Men selv om du er stor og ikke syntes det ser bra ut så håper jeg at du forstår at det kan virke støtende for andre?

Men herregud da.. Hun syns nå det er stygt da, hva så? Jeg syns heller det ikke er fint. Man kan ikke la vær å si hva man mener fordi noen kaaan bli støtt heller..Alle blir støtt av noe uansett! Det er et diskusjonsforum...

ORIGINAL: Mummyme

[:'(][:'(]

Syns det er grisstygt når små jenter kommer i disse, og har skjeivet de! Se helt jæwli ut!

enig, men sånne slappfisker er min redning for tiden haha, hilsen fødeklar [8D]

ORIGINAL: *Meya*

Alt med hæler... Det er grusomt med sko med hæler generelt.

Tror ikke alle er så enig med deg der.. Det er jo utrolig feminint og FLOTT...
Tenk om alle gikk rundt på flate joggesko da.. Fysj...

Back
Topp