Vis meg bilder av

Lene1986

Forumet er livet
Sjenken og vitrineskapet deres!! [:D][:D][:D][:D]

har ikke skjenk men vitrineskapet er avbildet i min bildetråd fra huset!

Vi har overskap på sokkel ut mot stua istedet![;)] Som samtidig skjermer innsyn mot kjøkkenet![;)]

ORIGINAL: Medusa_83

Har ingen av delene[:D]

[:D]

Vi har ikke... kommer kanskje til å ha en gang senere men det passer ikke stilen vår nå[8D]

ÅÅå.. Jeg som trenger litt inspirasjon her nå. [8D][:D] Må ha noe til og ha alle tingene mine inni [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

ÅÅå.. Jeg som trenger litt inspirasjon her nå. [8D][:D] Må ha noe til og ha alle tingene mine inni [:D][:D][:D]

Møbelringen selger en italiensk linje som jeg ikke husker navnet på. den har faktisk de flotteste skjenkene ogvitrineskapene jeg har sett[:D]

Jeg har funnet denne serien her. Tror den skal passe bra inn her. Å i samme serien er det også sofabord og spisebord. Er så lei av det mørke at jeg vil ha noe lyst tror jeg.

ORIGINAL: Tjukkaaa

og den[:)]
Denen var fin!! Hvor fant du den??

møbelringen[:)] under spisestue - skap [:)]
Fant de [:D] Men de kostet litt mer enn hva jeg hadde tenkt og legge ut på det [8D] Men flotte var de! Så kansje jeg må spare litt. Men tror ikke jeg har tid til og vente så lenge [8D]

Fant de [:D] Men de kostet litt mer enn hva jeg hadde tenkt og legge ut på det [8D] Men flotte var de! Så kansje jeg må spare litt. Men tror ikke jeg har tid til og vente så lenge [8D]

Hihi sant... jeg noterte meg ikke prisen faktisk - kanskje fordi jeg ikke er ute etter å kjøpe heller[8D]. Men den du viste frem var kjempe fin den også. Veldig lik på en måte[:)]

Hihi sant... jeg noterte meg ikke prisen faktisk - kanskje fordi jeg ikke er ute etter å kjøpe heller[8D]. Men den du viste frem var kjempe fin den også. Veldig lik på en måte[:)]
Nei den er ikke så verst den heller. Men vi må nok en tur ut og se. Men det som står først på lista her er noe til og ha i vinduene! Blir sprøv av den sola snart! Hihi.. Kan ikke se på tv, ikke sitte på dataen eller noe. Sola er i veien uansett hvor jeg går.

Jeg har funnet denne serien her. Tror den skal passe bra inn her. Å i samme serien er det også sofabord og spisebord. Er så lei av det mørke at jeg vil ha noe lyst tror jeg.

haha da slipper jeg å finne bildene av vårt, fordi dette er det vi har[:D][:D][:D][:D][:D]

faktisk ikke helt like da....vi har en "overplate på skjenken og skapet.

pluss glasshyller i vitrineskapet. kanskje dette er fjoråretsmodell[8|][8D] hehe

Nei den er ikke så verst den heller. Men vi må nok en tur ut og se. Men det som står først på lista her er noe til og ha i vinduene! Blir sprøv av den sola snart! Hihi.. Kan ikke se på tv, ikke sitte på dataen eller noe. Sola er i veien uansett hvor jeg går.

'
Hahah, kjenner til problematikken!! Fikk selv erfare hvor viktig det er med gardiner hehe. og så vil man jo ikke bare ha hva som helst heller[8|] slitsomt[8D]

'
Hahah, kjenner til problematikken!! Fikk selv erfare hvor viktig det er med gardiner hehe. og så vil man jo ikke bare ha hva som helst heller[8|] slitsomt[8D]
Nei vil ikke ha hva som helst. Å var og fikk pris på de vi vil ha i går. [8D] Hehe.. SÅ tror vi må spare litt, eller lete etter ett billigere alternativ. [:D]

Back
Topp