Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ferdig med vaskingen av det jeg har på tirsdag, så da syns jeg det var så trist at sengen sto der uten noe, så jeg bare la på jegHar dere redd opp senger allerede? og jeg som trodde jeg var tidlig ut med å vaske babyklær uke 31 nå
Vis vedlegget 105824 fra IKEA
Samme herVi har bare kjøpt Gulliver fra Ikea billig og grei har ikke skrudd den sammen enda. Vis vedlegget 105911
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Den har vi til storebror. Veldig fornøyd med den! Ikkje kjøpt til baby enda, tenker å kjøpe bedside crib først.Vi har bare kjøpt Gulliver fra Ikea billig og grei har ikke skrudd den sammen enda. Vis vedlegget 105911
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Vis vedlegget 105824 fra IKEA
Vi har kjøpt Sniglar i bøk fra IKEA, til 350kr. En veldig enkel men fin seng.
Vi skal bruke den ved siden av vår seng i starten. Man kan ta av sideveggen med en liten modifikasjon
Vis vedlegget 106263
Tusen takk det er Blåtind fra jotun. Veldig fin sammen klassisk hvit på de andre veggene, og litt trehvitt på noe av interiøretVeldig fin farge på veggen! Kva heiter den?
Så fin Kan jeg spørre hvor du har kjøpt stativ til sengehimmelen og hvordan du har festet det?
http://www.mimmis.no/produkt/1621-carlobaby-stativ-til-sengehimmel.aspxSå fin Kan jeg spørre hvor du har kjøpt stativ til sengehimmelen og hvordan du har festet det?