Vis meg bilde av senga!

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Er så usikker på kva sprinkelseng eg skal kjøpe, så trenger inspirasjon :)
Legg ut bilde av senga og fortell kor du kjøpte og gjerne kva du gav for den :)

ImageUploadedByBV Forum1425163051.553878.jpg
Troll sprinkelseng. Kjøpte for 1800kr på lekmer.no. Nå koster den 2500kr der og på Barnas Hus, men googlet og så at Jollyroom har den på tilbud til 1999kr akkurat nå :)

Har dere redd opp senger allerede? :-) og jeg som trodde jeg var tidlig ut med å vaske babyklær :-P uke 31 nå

Har dere redd opp senger allerede? :-) og jeg som trodde jeg var tidlig ut med å vaske babyklær :-P uke 31 nå
Ble ferdig med vaskingen av det jeg har på tirsdag, så da syns jeg det var så trist at sengen sto der uten noe, så jeg bare la på jeg :)

Vi har bare kjøpt Gulliver fra Ikea :) billig og grei :) har ikke skrudd den sammen enda. ImageUploadedByBV Forum1425224855.685388.jpg

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15

Eg har hensvik til storebror, men vurderar ein med skuffer under. Erfaring?

Vi har kjøpt Sniglar i bøk fra IKEA, til 350kr. En veldig enkel men fin seng.
Vi skal bruke den ved siden av vår seng i starten. Man kan ta av sideveggen med en liten modifikasjon :)
ImageUploadedByBV Forum1425389368.554045.jpg

Så fine bilder! :) her er også sengen klar.. men jeg sliter alltid med å laste opp bilder her :( får stortsett beskjed om at bildene er for store, selv om de kun er tatt med mobil :( vi har stokke sleepy mini :) i hvit med hvit sengehimmel :)

Back
Topp