ååå...misunnelig... Hermanns rom er i dag uten vegger, tak OG gulv.... og verdens tregeste pappa pusser opp. Regner med det er ferdig til konfirmasjonen, og da blir nok Hermann glad:P
haha MEN i dag kom nytt gulv, varme til gulvet, vinduer, dør og vegger på en stor lastebil (sammen med masse annet rask til vårt soverom)
Har jo en "visjon" for rommet og det meste er allerede kjøpt inn:P Har tom sydd gardiner! hehe
Vi legger sånne ferdigmalte plater m "offwhite" men en vegg blir tjaa.. blå kanskje?
Ellers har jeg kjøpt alt annet med masse farger, blir blått, grønt, rødt, gult, hvitt osv... HAr et ønske om å få til et litt morsomt gutterom med masse farger, ikke bare baby blå. ;)
Jeg går for rolige farger på veggene slik at jeg kan ha så mye farger jeg vil på resten av tingene!! (da slipper vi å pusse opp igjen om noen år... ;) )
Gardinene er blå med
pingviner, seff vært på ikea og kjøpt stoler
(en grønn og en blå), lamper
(type skojig serien på ikea) , fikk hyller fra
sebra i blå
. Tja har laget puter med morsomme mønster, div bilder (homemade...) , et bord som er tapetsert tjaa.. en liten lenestol som jeg fant på loftet hos mormor har jeg kjøpt stoff til, og skal trekke om. hehe hva mer... sånne legoklosser til oppbevaring etc etc..
åå gleder meg til å komme igang!!!!! :) blir nok mest morsomt for mor;) hihi