Vis jeg sier at

PS.I Love You

Gift med forumet
Det er 11 dager siden jeg forventa mensen og den enda ikke er kommet og at de to siste dagene var jeg suuuper kvalmen og utrolig svimmel. Og brekker meg av alt som er nasty i mine øyner da[8D]... Hva sier dere da??
Bør jeg teste?? Vi skulle egentlig ha prøverørs men må virkelig si jeg lurer nå?? Er sykt redd for å teste.. Dårlig erfaring[:(]

Jeg ville ha testet! Med mindre 11 dager over mens er vanlig hos deg?

Tror kanskje jeg villle tatt en test [:)]

ville nok testet ja...

11 dager er veeeeeldig uvanlig.. hatt mensen i 10 år og den er kommet max 3 dager forsent..

ORIGINAL: lykkespire

Da sier jeg :

BLØTKAKE MED MAJONES PÅ[:D][:D]

Jeg ville testet ja,
skulle det vise seg at du ikke er gravid hadde det vært greit å undersøkt hva det er som gjør deg så kvalm og uggen da??
Og om du ikke er gravid finnes det vel noe kvalmestillende på apoteket du kan ta som du ikke kan ta når du er gravid[;)]

Lykke til![:)]

ORIGINAL: lykkespire

sign! [:)]

ORIGINAL: [Frk.K]

Da sier jeg :

BLØTKAKE MED MAJONES PÅ[:D][:D]

Æææsj[:'(] [:'(] Nå ble jeg kvalm, og jeg er IKKE preg[8D]

TA EN TEST!! og oppdater oss[;)][;)]

jeg hadde nok tatt en test tror jeg, for jeg hadde vært aaalt for nysgjerrig. da hadde jeg heller stålsatt meg på å få ett negativt svar og heller blitt positivt overrasket [:)]

oi oi oi[:D]
11 dager på overtid er ikke småtterier[:D]

ta og test du[:)]

Bløtkake alene får meg til å brekke meg[:'(] blæææk...

Får ta en test i morra da KANSJE[;)]

Hjelper jo ingenting å ikke teste. Eneste måten å finne ut av ting på. Ingen her som kan svare på om du er gravid eller ikke.

Desverre [:)]

Lykke til i alle falL!

Du må teste og fortelle! [:D]
Dersom du ikke er blitt gravid så får du jo likevel hjelp, og hvis du er det er det jo bare nydelig! [:)]

Du må oppdatere, ble spent på deg jeg. [:)]

Back
Topp