Hva som helst å spise å drikke nå hva hadde det vert?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestilt en bøtte på 1kg med søppeldynga som kommer iløpet av uka, og som jeg gleder meg!! Har så lyst på det hele tiden!Bon bon søppeldynga, de sursøte med "hockeypulver" inni!!!
Hvor har du bestilt den bøtta hen? Elsker søppeldynga drops, spesielt de røde fiskeneHar bestilt en bøtte på 1kg med søppeldynga som kommer iløpet av uka, og som jeg gleder meg!! Har så lyst på det hele tiden!
Bon bon søppeldynga og gatekjøkken hamburger og chips! Det eneste jeg har lyst på hele tiden...
Nå blir jeg helt sprø her, for nå kom jeg på de bon bon dropsene som er helt lik andemat, bare at de var rosa og svart. Jordbær og lakris.... Hva heter de???? Fikk utrolig lyst på akkurat sånne nuh!Hvor har du bestilt den bøtta hen? Elsker søppeldynga drops, spesielt de røde fiskene![]()
Har bestilt en bøtte på 1kg med søppeldynga som kommer iløpet av uka, og som jeg gleder meg!! Har så lyst på det hele tiden!
Ja det var det! Åneiii hvorfor måtte jeg komme på dem, også får man ikke tak i dem.Griseflaks!! Ååå,det fikk jeg også lyst på!!!![]()
Godteributikk.com der har de masse godt!Hvor har du bestilt den bøtta hen? Elsker søppeldynga drops, spesielt de røde fiskene![]()
Ja,det var dumt du kom på det,tenker på det hele tiden her også nå!Ja det var det! Åneiii hvorfor måtte jeg komme på dem, også får man ikke tak i dem.![]()
Takk!Godteributikk.com der har de masse godt!