vis de anbefaler barn

MarcusMamma

Forumet er livet
under 3 år og ta svineinfluensa vaksinen tar dere den på deres barn da?

Nei. Ingen her har tenkt på å ta vaksinen i det hele tatt.

Synes det er like solidarisk å la være faktisk, fordi det kan gjøre at man fortere blir resistent mot influensaen og den ikke blir så sterk. Alt vaksinasjonshysteriet gjør at folk tror vaksine er det eneste rette... Idioti.

Nei det har jeg ikke planer om.

Jeg tror ikke det. Men tankene hadde vært annerledes hvis jeg hadde hatt syke barn fra før.

ORIGINAL: StinkiStini

Nei!

Mente nei, men er veldig i tvil nå....

nei. e ingen her i hus som skal ta den.

jenta mi har astma så sånn sett er det mange som mener hun burde få den, men jeg har rett og slett ikke satt meg nok inn i dette med vaksinen til å kunne ta stilling til det. (så inntil videre blir det ikke noe vaksine her i alle fall)

vaksinen er beregnet på voksne/barn med nedsatt imunforsvar og sykdommer. jobber sselv på legekontor og sykehjem, har ingen planer om å ta den, men som de sier så kan man like gjerne dø av vaksinen som av influensaen, men friske mennesker trenger i grunn ikke ta den, det er en vanlig influensa, det er bare media som blusser denne opp, det er mange som dør vært år av influensa, men det høres det ingenting om... tar det helt me ro her i alle fall...

datteren min er 3 år og 3 mnd. Hun skal få vaksinen. Har forhørt meg med legen og ble annbefalt på det stekeste med å vaksinere hun. Hun har astma.

ORIGINAL: StinkiStini

Eneste som kan få meg til å vurdere å la henne få den er at vi blir anbefalt det pga astmaen men tviler på at det blir vaksine på henne, hu er 2 år og 9 mnd.
Selv har jeg takka nei til å ta den gjennom jobben som vi har fått tilbud om.

Nei jeg skal ikke ta den selv heller, (vil få tilbud pga. jobb). Og hun kommer heller ikke få den av samme grunn som jeg ikke skal ta den.

Nei

ORIGINAL: MarcusMamma

under 3 år og ta svineinfluensa vaksinen tar dere den på deres barn da?

Niks..

Back
Topp