Gullgutten
Elsker forumet
Hva betyr/innebærer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: eow
men denne mutasjonen skjer hos den som allerede er smittet med SI, og den smitter visst ikke mellom mennesker.
ORIGINAL: nurkeklar
Det som menes med det er at virsuet er det samme, men at den er mer aggressiv og "rammer litt annerledes".
Og nei, det betyr IKKE at de som har hatt kan få den igjen, det er fortsatt det samme viruset[:)]
ORIGINAL: Agrestic1
Under obduksjon av de som har dødd av SI, den muterte formen, var lungene som kull. Lungene fylles med blod og blodet kan komme opp i 57grader. Creepy. Når sambo hadde SI hadde han 2 døgn der han følte at brystet hans brant, så når jeg leste dette syns jeg det var litt i ekkleste laget ja[&o]
ORIGINAL: Prisilla
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Niiiitah87
At det har forandra på seg.
Dvs at de allerede har hatt det, kan få det igjen.
Mutasjon vil jo si at det blir flere av bakteriene. Altså de formerer seg og blir dermed sterkere. Et veldig vanskelig ord og oversette[8D]
Dette er ikke riktig. Det betyr at dna`et i viruset endrer "koder" slik at det forekommer celleforandringer. Det blir ett nytt virus.
ORIGINAL: Sjasmin
Mutasjon vil jo si at det blir flere av bakteriene. Altså de formerer seg og blir dermed sterkere. Et veldig vanskelig ord og oversette[8D]
Dette er ikke riktig. Det betyr at dna`et i viruset endrer "koder" slik at det forekommer celleforandringer. Det blir ett nytt virus.
Ergo, kan man få det igjen!
Og nei, det betyr IKKE at de som har hatt kan få den igjen, det er fortsatt det samme viruset[:)]
Det e nettop det det betyr.
At folk kan få det om igjen, sjøl om de har hatt det før.
Har allerede skjedd i usa..
A: Mutasjon vil jo si at det blir flere av bakteriene. Altså de formerer seg og blir dermed sterkere. Et veldig vanskelig ord og oversette[8D]
B: Dette er ikke riktig. Det betyr at dna`et i viruset endrer "koder" slik at det forekommer celleforandringer. Det blir ett nytt virus.
Jaha? Vel jeg sjekket bare det som stod på wikipedia jeg[:)]
ORIGINAL: Sjasmin
ORIGINAL: Agrestic1
Under obduksjon av de som har dødd av SI, den muterte formen, var lungene som kull. Lungene fylles med blod og blodet kan komme opp i 57grader. Creepy. Når sambo hadde SI hadde han 2 døgn der han følte at brystet hans brant, så når jeg leste dette syns jeg det var litt i ekkleste laget ja[&o]
What?
Hvor har du det fra???? Ingen i Norge som har død av den muterte...de TRODDE d først. Men er av vanlig SI.