Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Solaa
ORIGINAL: Frk.Mamma
pappa har det eller krystallsyken som den kalles også. og man blir vel aldri bra fra det har han fått beskjed om. han har hatt det i 2,5 år nå og det kommer og går og han er skikkelig ille noen ganger, da klarer han ikke gå eller sitte eller neon ting, alt går rundt for han eneste han må gjøre da er og sove og ligge i et mørkt rom!
Virus på balansenerven og krystallsyken er ikke det samme!! [;)]
Jeg har hatt virus på balansenerven, og det tok lang tid før det gikk over, men det gikk over [:)]
Var sengeliggende i en ukes tid, da ble jeg kvalm og svimmel bare jeg reiste meg. Senere sleit jeg med svimling i et års tid, og det avtok sakte, men sikkert [:)]
Supergammel tråd, men om du fortsatt er her, hvordan har det gått med datteren din? Tok det lang tid før hun ble bedre?Vi merket at hun plutselig ble mye mer ustø til beins og øynene hennes begynte å flakke fort horisontalt til stadighet (nystagmus). Dessuten sov hun veldig dårlig både natt og dag, noe hun ikke hadde problemer med før. Og hun kunne begynne å skjelve uten at hun var kald av og til. Var på sykehus og fikk tatt MR og spinalpunksjon + en haug blodprøver for å utelukke at det var noe på hjernen, borreliasmitte o.l. Utfra symptomene og prøvesvar stilte de diagnosen. Dessuten hadde hun den 4. (?) barnesykdom like før dette startet, så de regnet med at virus "hang igjen" etter denne infeksjonen og satte seg på balanseorgan.