Virker sprayen tro?

Isabell81

Forelsket i forumet
Herregud begynner å få litt angst for at sprayen (Synarela) ikke funker. Har gått på den i en uke nå, men merker ingenting til den utenom at den smaker vondt. Hadde nesten synes det hadde vært bedre om jeg hadde kjent noen bivirkninger. Men håper jeg bare overreagerer! Vet jo at noen ikke merker så mye til den.

Den virker helt sikkert[:D] Noen får mange bivirkninger, mens andre merker ikke noe. Etter en uke med spray hadde jeg hodepine et par dager, og så gikk det over. Etter det hadde jeg hodepine 2-3 ganger. Etter ca. 3 uker spraying begynte jeg å bli plaget med hetetokter. Så det er ikke sikkert at du merker så mye med det første, er nok helt normalt[:)]

Under 1 forsøk merket jeg det etter ca to uker... Varm, veeeldig varm. Hetetokter er IKKE gøy! Gikk over da jeg begynte på sprøytene. Under forsøk 2, hadde jeg nesten ingen bivirkninger i det hele tatt, det var deilig... Men jeg husker jeg også tenkte at nesesprayen ikke funket, noe den absolutt gjorde[:)]

Da er det nok bare jeg som er litt bekymra! Men det er jo for all del bra at jeg ikke har plager....enda iallefall[:)]

Ja, da bør jeg nok ikke bekymre meg. Men man tenker jo på alt oppi alt dette her! Masse bekymringer.

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger å den funker

Den funker nok... Masse lykke til.. ikke engst deg

Back
Topp