virker som det er mange her som har mista før??

Jeg hadde SA tidlig desember, da var jeg 6+5 uker....
Blødde som en vanlig mens og hadde ingen smerter..... Begynte med at jeg hadde småblødninger i en uke som bare tok seg opp inntil det var over ;)

Jeg fikk veldig sterke smerter helt nederst i magen for 2 dager siden. Det kom når jeg gikk tur med hunden eller gjorde husarbeid. Men ga seg litt når jeg satt meg ned. Begynte å blø litt i går i kveld (tynt brunlig blod) så gikk det over. Begynte å blø litt igjen idag på samme måte, men med litt friskt blod. Blør litt enda, men er brunt. Har ikke smerter eller noe mens jeg blør. Jeg blør også stopper det også blør igjen, og stopper igjen. Skal være mellom 5-6 uker på vei. Noen som har blødd tidlig i svangerskapet uten å ha mistet? Hvordan var disse blødningene? Har mistet 2 ganger før, og har ikke lyst å miste igjen

Jeg har kun ett svangerskap bak meg, og trodde jeg mistet ved to anledninger. Hadde blødning slik du beskriver. Men jeg hadde ingen smerter. Alt var bra med babyen.
Har blødd denne gangen også, så reiser til legen til uka for å måle hcg stigning. Kanskje du også burde gjøre dette?
Håper dette er ufarlige blødninger! Klem til deg.

Har ikke time før om litt over en uke. Men skal ta en tlf til legen imorgen å høre :) Krysser fingrer for at det går bra! De 2 gangene jeg har mistet hadde jeg veldig sterke smerter og blødde en god del med en gang. Men har ikke noe særlig med graviditetssymptomer. Hadde ømme pupper, men ikke nå lenger.

jeg blødde mellom uke 5-7 sist å det gikk veldig bra:-) krysser fingrene for att det er helt uskyldig..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Da har jeg vært hos legen :) hun mente jeg fremdeles er gravid. Så da krysser jeg fingrene for alt går bra denne gangen. skulle bare ta det med ro framover :) skal til legen igjen neste uke :)

Gikk visst ikke så bra denne gangen heller :( 3 aborten på rad. Blir nok en stund før vi prøver igjen. Men har heldigvis en nydelig sønn på 4 1/2 år jeg kan kose masse med enda :)

Ja, er nok helt sikker at jeg har mistet. Men får prøve å tenke positivt. Prøver ikke igjen med det samme. Venter en stund med å prøve å bli gravid igjen. Var ikke planlagt heller, men var velkommen :) Får håpe spirene deres sitter og dere får nydelige babyer :)

Gikk visst ikke så bra denne gangen heller :( 3 aborten på rad. Blir nok en stund før vi prøver igjen. Men har heldigvis en nydelig sønn på 4 1/2 år jeg kan kose masse med enda :)

Nei!!! :( :(
Så utrolig leit, veldig lei meg på deres vegne! Og så tre ganger på rad, det var mye. Håper Spira sitter for dere snart, har vært mye for dere nå.
Stor klem fra meg <3

Det var trist. Håper dere får en ny positiv test nåe dere er klar for å begynne å prøve igjen og at spiren da klamrer seg fast! klem

Lurte på en ting (litt flaut), jeg hadde en SA forje uke. Begynte med spotting i 2-3 dager før jeg begynte å blø masse friskt (med klumper) hadde ingen smerter heller var 5 uker på vei. Er nå stoppet å blø men føler fremdeles jeg har murringer og litt øm nederst i magen, ellers er alle graviditet symptomene helt borte! Men er det normalt at livmortappen lukker seg helt igjen etter en SA? Skal den ikke være åpen nå? (Selv om det ikke er lurt å sjekke den når man er gravid) Og kan murringene være pga sammentrekning av livmoren? har ikke vært hos ul heller

Ånei :( så forverdelig trist! håper når dere finner utav at dere skal prøve igjen at spira sitter i 9 måneder :)

Har mistet en gang for 7 år siden og for ca 1 år siden.... Med siste mann blødde jeg en del i begynnelsen men det gikk veldig bra alikevel:)

Jeg har aldri mistet før (iallefall ikke som jeg vet om) og håper virkelig at jeg slipper å oppleve det.

har mistet både i uke 8 og i uke 21... men hatt to flotte svangerskap etter det, uten blod eller plager, så satser på at det går knirkefritt denne gangen og ;)

Back
Topp