Finnsikkemer
Forumet er livet
eller er det bare noe jeg syns? banker i bordet og krysser fingrene for at spirene våre sitter helt til høsten!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 9 små i himmelen <3 har habituell abort og protein s mangel. Mistet 6 føre Emilie satt og 3 føre denne.....
såpass :'( huff.. hvilke uke er man mest utsatt??
Det er fra ikm og til uke 6. Banker ikke hjertet i uke 6 vil babyen bli fra støtet kroppen Så jeg har som regelt mistet i uke 4-5 og 6-7... Begynner alltid med å spotte litt og så blir bare blødningene større og større!
Jeg er i uke 6 på mandag. Har aldri mistet før. Håper at dette går bra for oss alle!
Du har vært igjennom veldig mye. Håper det går bra for deg denne gangen
Har dessverre opplevd en del smerter ja Men det som ikke gjør en svakere, gjør en sterkere har jeg lært
Og denne gangen har jeg en såååå god følelse. Siden jeg er 5 uker i morra og enda ikke har begynt å spotte/blø <3
Har dessverre opplevd en del smerter ja Men det som ikke gjør en svakere, gjør en sterkere har jeg lært
Og denne gangen har jeg en såååå god følelse. Siden jeg er 5 uker i morra og enda ikke har begynt å spotte/blø <3