virker som det er mange her som har mista før??

Finnsikkemer

Forumet er livet
eller er det bare noe jeg syns? banker i bordet og krysser fingrene for at spirene våre sitter helt til høsten!! :)

Jeg har aldri mista før og håper jeg slipper det denne gangen også :) håper vi alle salipper unna å miste :)

Jeg har 9 små i himmelen <3 har habituell abort og protein s mangel. Mistet 6 føre Emilie satt og 3 føre denne.....

Jeg har 9 små i himmelen <3 har habituell abort og protein s mangel. Mistet 6 føre Emilie satt og 3 føre denne.....

såpass :'( huff.. hvilke uke er man mest utsatt??

såpass :'( huff.. hvilke uke er man mest utsatt??

Det er fra ikm og til uke 6. Banker ikke hjertet i uke 6 vil babyen bli fra støtet kroppen :( Så jeg har som regelt mistet i uke 4-5 og 6-7... Begynner alltid med å spotte litt og så blir bare blødningene større og større!

Det er fra ikm og til uke 6. Banker ikke hjertet i uke 6 vil babyen bli fra støtet kroppen :( Så jeg har som regelt mistet i uke 4-5 og 6-7... Begynner alltid med å spotte litt og så blir bare blødningene større og større!

Jeg er i uke 6 på mandag. Har aldri mistet før. Håper at dette går bra for oss alle!
Du har vært igjennom veldig mye. Håper det går bra for deg denne gangen :)

krysser fingra for alle jentene her:)

Jeg er i uke 6 på mandag. Har aldri mistet før. Håper at dette går bra for oss alle!
Du har vært igjennom veldig mye. Håper det går bra for deg denne gangen :)

Har dessverre opplevd en del smerter ja :( Men det som ikke gjør en svakere, gjør en sterkere har jeg lært :)
Og denne gangen har jeg en såååå god følelse. Siden jeg er 5 uker i morra og enda ikke har begynt å spotte/blø <3

Har dessverre opplevd en del smerter ja :( Men det som ikke gjør en svakere, gjør en sterkere har jeg lært :)
Og denne gangen har jeg en såååå god følelse. Siden jeg er 5 uker i morra og enda ikke har begynt å spotte/blø <3

Emilie blir Storesøster nå vettu søta. DET HAR JEG BESTEMT!!!!! Hehe!

jeg har inntrykk av at det er noe som de aller fleste har opplevd? Jeg har opplevd å miste flere ganger... (da har jeg ikke visst at jeg var gravid heller...)

Om man ser på prosentene er det lett å skjønne at det er "vanlig" å spontanabortere. Rundt 20% av alle graviditeter der kvinner vet hun er gravid ender i SA, og 50% av alle påbegynte graviditeter ender i SA. Så... Tallene taler litt for seg selv desverre.
Selv har jeg mistet 1 gang der jeg har visste om at jeg var gravid, og 1 gang der jeg har skjønt det underveis i blødningen at dette ikke var noen normal blødning. Håper denne spiren er frisk og rask, og klamrer seg fast til August iallefall :)
Håper alle her får bære frem spirene sine!

kilde: http://www.babyverden.no/Nyheter/Spontanabort-Den-vanlige-tragedien/

Jeg mistet gutten min for 15 uker siden i uke 39!! Så man er nok desverre aldri 100% trygg. Vi må bare håpe at alle spirene holder seg fast og kommer ut levende og friske....

jeg har og mistet. er 9 år siden og min aller første graviditet.. er veldig vanlig.. men håper alle september spiren klorer seg fast og blir der inne til termin:-):-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg mistet i oktober uke 5-6. Men har hatt blødninger i savngerskapet med jentene og det har gått veldig bra:) så man trenger ikke miste selv om man blør.

Mange mister uten at de er klar over det. Det kan vær nok at man er to dager overtid på mensen :/
Jeg mista i juli i fjor i uke 5+3, men begynte ikke å blø før jeg var 6 uker. Hadde kraftige smerter i uke 5 + at jeg plutselig mista alle gravid symptomene.

Har mistet noen ganger ja, men håper på å få følge dere helt til september :)

Jeg fikk veldig sterke smerter helt nederst i magen for 2 dager siden. Det kom når jeg gikk tur med hunden eller gjorde husarbeid. Men ga seg litt når jeg satt meg ned. Begynte å blø litt i går i kveld (tynt brunlig blod) så gikk det over. Begynte å blø litt igjen idag på samme måte, men med litt friskt blod. Blør litt enda, men er brunt. Har ikke smerter eller noe mens jeg blør. Jeg blør også stopper det også blør igjen, og stopper igjen. Skal være mellom 5-6 uker på vei. Noen som har blødd tidlig i svangerskapet uten å ha mistet? Hvordan var disse blødningene? Har mistet 2 ganger før, og har ikke lyst å miste igjen

Back
Topp