* virkelig *

Lille sol

Betatt av forumet
Huff... klarte bare ikke holde meg lengre... selv om det er fortsatt 4 dager til IKM, så MÅTTE jeg bare ta en test i ettermiddag.. hadde ikke engang tolmodighet til å vente på morgenurin.... 
Og selv om det var veeeeeeldig svakt.... så VAR det virkelig en blå strek....  og det står på pakken at svak strek er like mye strek som sterk strek... så.... da er jeg vel gravid da??

Hjelp.... blir helt skjelven ved tanken... tenk at den skulle sitte på første forsøk!

Termin 12 oktober i så fall....    vet ikke helt om jeg tør slippe jubelen løs før jeg har testet en gang til... og nå SKAL jeg klare å vente til IKM....  hi, hi... 


 
Gratulerer så mye!!

Jeg måtte også teste i dag, og fikk en svaaak strek.
Har også termin 12 oktober.

 
Gratulerer :))
Så morro  - strek er strek ;))
 
oioi, tror nok du er gravid-  strek er strek :D
 
Gratulerer :D

Så lenge streken kommer innen det angitte tidsrommet testen gjelder for, ofte 5 minutter, er en strek en strek :D Hvis man venter lenger og streken kommer frem etter den tiden skal den ikke ses på, da er den ugyldig og ofte falsk ;) 
 
Takk for det!

Tok eg Clear Blue i går, og den viste gravid nesten med det samme!!!! Tårene rant, og jeg er så glad ... 

Har bestilt time hos legen i uke 6. Og satser på en tidlig UL i uke 8-9..

Gratulerer til dere andre gravide også, og lykke til dere som venter i spenning!
 
gratulere dette er alltid glede:)

blir en kjkk gjen her på oktober:)
 
Back
Topp