Virkelig bekyma!!!

Superglade

Flørter med forumet
Var på ul nettop, og legen sa eg var 5 veker på vei. trudde eg var 8 veker på vei eg...;/
det vil jo sei at eg blei befrukta for 3 veker siden, men då hadde eg jo allerede testa positivt. tok ei blodprøve då, og ei i går for å sjå om det er ei positiv utvikling... har ikkje blødd eller nåke... er veldig redd for at alt er over, men vi har fortsatt et ørlite håp... [:(]

såg ingen hjerteaktivitet nei, berre ei lita mørk "bønne". men hjertet skal vel uansett ikkje slå i veke 5?

ja, eg syns liksom heile greia virka så merkelig... 3 veker e litt av et sprang liksom..
jaja, får berre håpe på det beste[8|]

Hmmm.. Når var det du testa positivt? Er det ingen mulighet for at du kan ha blitt gravid for 3 uker siden, sånn i det hele tatt?

Det legen min sa igår var at dersom man feks var i uke 9, og ble målt til uke 5 eller 6, så kunne det være grunn til bekymring, for at spiren da ikke hadde vokst, men det trengte ikke være det. Men, det kan også være at du er litt mindre på vei, og at den henter seg inn igjen i veksten, siden de vokser litt i rykk og napp i starten [:)]

Ei venninne av meg blir alltid satt tilbake flere uker (nå med barn nr.3), til tross for samme problemstilling som deg; at hun hadde testa positivt før antatt befruktning! Grunnen er at hennes barn er små, og dermed ikke vokser etter de samme målene som de vanlige ukene tilsvarer. Det kan jo også være en grunn!

Det er sikkert ikke noe i veien med lave forventninger, men ikke mist håpet enda da! Det er jo mulig at det finnes en naturlig forklaring, og at alt håp dermed ikke er ute [:)]

Jeg føler veldig med deg, det skal du vite, for det er ikke noe særlig med sånn type usikkerhet. Opplevde selv UL i uke 20, med en pensjoneringsklar bestefar med elendig apparat, som ikke kunne bekrefte at alt var bra, grunnet dårlig bilde, og vi måtte vente 6 uker før vi fikk bekreftelse på at det virkelig var i orden.. Håper ventetiden frem mot avklaring blir kort!

Sender en trøsteklem!

tuusen takk for trøst og oppmuntring[:)]
håpa alt e berre bra, og at fosteret berre e litt lite:)
huff, hørtes ikkje kjekt ut da du opplevde heller!
og ang befruktning, kan det akkurat ha skjedd, sambo reiste på sjøen for akkurat 3 veke siden[;)]

Back
Topp