Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei alle sammen, plutselig var lille gutten vår kommet til verden! Terminen var 19.sept men igår ble han født. Og det går så bra! Han er ingen pusling med sine 3010 gr og 49 cm. Han har ikke helt skjønt greia med puppen da men det kommer. Han får morsmelk fra morsmelkbanken på sykehuset pluss de få ml jeg klarer å pumpe ut og fødselen gikk så kjapt og fint! Man blir jo litt stolt over hva man klarer! Formen har vært så fin hele svangerskapet. Forrige natt begynte med litt rykkvis vannavgang i 02 tiden, ringte føden kl 06 og regna vel nesten med å bare bli undersøkt og evnt sendt hjem. Men riene begynte mens vi satt på en ventestue og jaggu allerede kl 08 var det 7 cm åpning! Da var det rett opp på fødestua rundt kl 09, rakk bare å teste noen drag med lystgass før han var født kl 11.05. Helt utrolig! Nå bare koser vi oss med en skjønn liten kar som tilogmed jeg selv ser ligner på meg, helt sprøtt