Vips så var han her!!

Hehe, jeg hadde faktisk håpa det skulle gå raskere, når jeg ble sjekka da jeg kom inn var det 7cm åpning, og forrige fødsel gikk jeg fra 7-10 på en rie mens jm sjekka meg. Så når det da kom rie på rie uten trykketrang ble jeg motløs! :p men det var jo fordi han med ansiktet opp at det drøya. Krysser fingrene for at det går raskere enn 12timer vertfall, det gjør det nok :)

Gratulerer!!:-) fikk du oppe på fødeloftet? Hehe din fødsel varte like lenge som jeg var på fødeloftet før jeg ble flyttet ned for å få epidural! ;) kom inn kl.00:10, fødte kl.17 dagen etter! Skulle gjerne ha din versjon neste gang altså ;) :-) kos dere! Fødehotellet er herlig, ser dere kanskje i gangene.

Gratulerer!!:-) fikk du oppe på fødeloftet? Hehe din fødsel varte like lenge som jeg var på fødeloftet før jeg ble flyttet ned for å få epidural! ;) kom inn kl.00:10, fødte kl.17 dagen etter! Skulle gjerne ha din versjon neste gang altså ;) :-) kos dere! Fødehotellet er herlig, ser dere kanskje i gangene.
Nei jeg var 1.etg, bestilte selvfølgelig epidural så å si i det jeg trødde inn dørene, men det ble ikke noe av! Dumt at det trakk sånn ut, men nå er han jo her, du har vært kjempe flink som holdt ut :D gratulerer så masse! Veldig fint navn dere har valgt :) ja vi gjør gjerne det :p

Back
Topp